Steken in blaas

<p>Hoi dames!</p><p>dit is puur uit nieuwsgierigheid want ik moet morgen naar de verloskundige dus dan kan ik het daar voorleggen. </p><p>ik heb sinds gisteren steken in mijn blaas, maar dan ook echt plots een hevige steek als ik loop. Ook voelt het drukkend en net op de fiets dacht ik even dat ik de controle over mijn blaas ging verliezen. Er komt niet veel urine uit maar ik ben nu al 2 keer getest op blaasontsteking plus ziekenhuis kweek en er komt niets uit dus was ik toch benieuwd wat het dan zou kunnen zijn! Ik ben trouwens bijna 35 weken zwanger dus ik dacht zelf dat het misschien het indalen zou kunnen zijn? </p><p>Ik wacht natuurlijk morgen af maar was benieuwd of sommige van jullie dit ook hebben (gehad) ?</p>

Als het geen blaasontsteking is, zou het inderdaad best kunnen dat je kleintje aan het indalen is. Ik voelde dat zelf als een stekende pijn in mijn vagina, zegmaar. M'n zoontje heeft ook wel eens op mijn blaas getrapt toen ik zwanger was, dat voelde ook als een steek (en alsof ik acuut in m'n broek ging plassen), maar dat kan alleen als je baby in stuit ligt denk ik. 

Ik heb dit ook wel eens. Dat is omdat je kindje dat precies op de blaas drukt of trapt. Volgende mij niets ernstigs 

Ik heb dat ook regelmatig, ben 31 weken zwanger. Het komt omdat de baby heel erg laag ligt met zijn hoofd en eigenlijk constant dus druk op mijn blaas staat. 

heyyy becca
Wauw 35 weken alweer  .
Wat gaat dat toch snel he 
Gaat alles goed ??
Het kan goed het indalen zijn . Ik had daar ook flink wat steken van. En sowieso een gevoelige  blaas  omdat die als trampoline wers gebruikt.
Als je het niet vertrouwd  gewoon idd even naar de dokter?
Succes met de laatste loodjes?

Hier voel ik in een steek in mijn blaas als de baby druk aan het bewegen is (vooral met hoofd aan het draaien is in het bekken). Net of de blaas dan volschiet. Vaak moet ik dan ook even naar de wc.. ?

Hey Nicolle! 
Het is snel gegaan he, ik weet nog wel dat jij reageerde op mijn ontpil forum omdat ik er nogal van overtuigd was dat mijn cyclus overhoop lag! En nu ga ik alweer bijna bevallen haha ?, super leuk om jou ook af en toe nog terug te zien, hoe gaat het met jou? 

Terug
Bovenaan