Steken in borst

<p>Hi allemaal, </p><p>Ik ben bijna 22 weken zwanger. En heb pijnlijke steken in mijn rechter borst. Niks bij mijn linker. Ik heb ook het idee dat mijn rechter al langer gevoeliger was dan mijn linker borst. Ik heb soms ideeën dat het niet de zwangerschap is maar iets anders zoals borstkanker. </p><p>Misschien zit dat erg in mijn hoofd omdat mijn schoonzusje pas ontdekt heeft dat ze borstkanker heeft. Maar het is toch raar dat 1 borst meer pijn doet dan de andere en dan nog die rare steken.  </p><p> </p><p>Heeft iemand ook steken? En herkent  iemand dit?</p><p> </p>

Hoi,
Wat vervelend om te horen dat je je zo'n zorgen maakt. Ik heb zelf ook regelmatig steken in één borst. Nu met de groei en ontwikkeling in je borsten, kan dat ook voorkomen! Het is in ieder geval goed om je bh-maat aan te blijven passen, wanneer deze gaat knellen kun je last krijgen van je klieren!
Wel wil ik je aanraden om naar de dokter te gaan als je je zorgen blijft maken. Beter een keer te veel dan te weinig natuurlijk! En misschien kan hij/zij je hierin ook beter geruststellen!
Liefs

Hi!
Ik heb ook vaker steken in één borst, inmiddels 8 weken zwanger. als je je echt zorgen maakt zou ik de verloskundige bellen of de volgende keer dat je er komt even navraag doen voor de geruststelling :)

Ik heb dit ook super lang gehad. Heb toen een echo gekregen, de arts kon niks vinden.
Waarop ik zei hoe kan het dat ik soms zulke intense steken voel in mijn borst. De arts zei als ik daar een antwoord op had dan zat in het ziekenhuis en daarbuiten een hele rij van vrouwen te wachten op dit antwoord. We weten niet wrm vrouwen soms die pijn ervaren en dat het vaaak dus niks engs is. Daar maar vanuit gegaan. 
En is het niet zo dat kanker geen pijn doet tot dat de tumor er half uit groeit. Maar voor die tijd heeft je lichaam echt wel signalen afgegeven. 

iemand die dit nu leest en hier ook nog last van heeft? ipv rechter borst heb ik dit bij mijn linker. De steken komen in vlagen, en eerder net onder mijn borst dan daar boven. IK heb nog geen test gedaan aangezien ik onlangs ongesteld ben geweest. MAar nadat ik last heb van bepaalde kwaaltjes, zoals opeens moeten overgeven ( 1x gebeurt tot nu toe) ik geef nooit over normaal gesproken, vermoeid voelen, erg licht slapen of helemaal niet. En ik wil graag weten of er anderen zijn die zich hierin herkenen? zo ja dan koop ik een test

Terug
Bovenaan