Steken in de buik

A

Anoniem

Guest
Deze week ben ik al behoorlijk ziek geweest, misselijk, buikpijn en zeer pijnlijke borsten. Nou is mijn vraag of iemand anders ook last heeft van steken in de buik na lopen. We gingen vanmiddag boodschappen doen en na een tijdje kreeg ik weer steken in mijn buik. Is dit normaal? Ook wordt ik elke ochtend met behoorlijke pijnlijke borsten wakker. Ze zijn gewoon hard. Ik heb mijn man ook laten voelen en die zei dat ook. Hebben jullie hier ook ervaring mee? Mijn NOD is 14 maart. Dus dat is ook wel spannend.

Groetjes Westie

Hoi,

Geen idee waar dat vanzou kunnen komen. Pijndelijke borsten is natuurlijk 1 van kenmerken van een zwangerschap. Maar of ze ook echt hard worden weet ik echt niet. Klinkt wel erg pijndelijk en vervelend. En wat  betreft die steken, dat klinkt vrij heftig. IK heb echt geen idee. Ik hoop dat je iemand hier vindt die het voor je weet en je kan helpen. En natuurlijk hoop ik voor je dat dit een goede voorbode voor de 14e. Sterkte

Carina

Hoi Westie,
Ik zou willen dat ik je kon helpen want het klinkt echt heeeeeel pijnlijk. Ik zou echt niet weten wat het zou kunnen zijn. Ik hoop dat het al weer over is bij je?! Heb je het al eens eerder gehad? Wel een spannende tijd, hè, nou?! Ik duim voor je.
Liefs Cynthia

Terug
Bovenaan