Steken in de onder rug

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Even een vraagje ?
Ik heb sinds gisteravond af en toe van die pijn scheuten in me onderrug ...
Herkent iemand dit ?
Het is niet constant aanwezeig maar wel erg pijnlijk !
Ben nu precies 36 weken en de kleine moet dus echt nog een weekje blijven zitten !
Ben bang dat het rugweeen zijn maar ik neem aan dat die veel vaker terug komen !
Ben benieuwd naar jullie reacties ....

Liefs ,

Ik had bij het topic hoe voelen weeen ook al geschreven dat ik regelmatig steken onder in mijn buik en rug voel. Ik weet ook niet wat het is! Er zit geen patroon in dus het zullen wel geen (voor)weeen zijn... Gewoon afwachten en rustig aan doen... er zit niets anders op!

Hai, ik weet echt niet hoe rugweeen voelen, maar zou het niet je bekken kunnen zijn?
Heb je er meer last van als je veel hebt gedaan, en  minder als je wat hebt gerust??
Ik heb zelf al maanden veel bekkenklachten, oa steken in mijn onderrug en schaambot. Veel vrouwen die dit weinig hebben gehad tijdens de zws krijgen hier in de laatsts weken toch ook last van. Dus misschien is dat het?
Groetjes Soela

Hoi hoi,

Heb ik ook sinds een paar dagen. Maar na rusten is het veel minder.
Zou het ook het indalen kunnen zijn????

Groetjes Bertine

Hi,

Je   belast je rug nu meer met die zware buik. Probeer s'avonds een lekkere warme kruik. Zo ontspan ik mijn rug en verlicht ik de pijn.
Ben ook 36 weken en denk ieder moment dat het gaat beginnen.......

Het komt volgens mijn verloskundige heel erg van een verkeerde houding, ze heeft mij wat tips gegeven hoe ik mijn houding kon veranderen, en moet idd zeggen dat mijn pijn vele malen minder is geworden! Voel me nu veel beter.
Dus, let er op dat je niet met een holle rug staat, zit of ligt. Als je staat, twee voeten naast elkaar en ietsje door de knieën, als je zit een kussen in de holling van je rug en zo rechtop mogelijk. Als je op bed ligt, moet je proberen om je boven lichaam hoger te leggen dan je onder lichaam, het is even wennen, maar het helpt echt!!!!
Enne, natuurlijk opletten met tillen, Rechte Rug!!!!
Hoop dat je er wat aan hebt, mij hielp het dus veel en kan nu weer meer genieten!!

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan