Steken in de vagina

Topic laat niets aan de verbeelding over, ze worden steeds wat heftiger, schijnt bij het indalen te horen.
Hebben jullie deze ook? en zoja hoe vaak.
En voor de mama's in spe die al andere ukkies hebben, blijft dit tot aan bevalling, of stopt dit na het indalen? En hoe vaak kan ik zoiets verwachten?

Ik heb het op verschillende momenten, maar altijd als ik beweeg, zoals opstaan van de bank, na het plassen. Tot nu toe maar hele kleine, maar zojuist toch een hele heftige, dus dacht laat ik maar even topic aanmaken.

Hoor graag jullie ervaringen.

liefs nath, en thanx vast

Ja dit heb ik ook. Zo af en toe een steek, best vervelend. Ik wist niet dat dit met indalen te maken kon hebben.

Hoeveel weken ben jij nu Nath? Ik woe 32 weken.

Liefs, Liselotte

Hoi Nath,

Ik heb heb nu ook een aantal keer gehad vooral bij het opstaan van de bank of bed. Maar mij lijkt t in de liezen te zitten, ik heb het maar een paar dagen gehad en nu je het zegt niet meer.

Ik ben vandaag 32 weken en volgends de vk zou bij 28 weken de baby al in positie liggen, en indalen zou wel iets later moeten zijn.

Probeer niet te veel aan de pijn te denken dan valt t meestal mee.

veel liefs
Marloes

ik heb een soort van spierpijn wat ik voel bij het draaien in bed enzo. het voelt niet echt als heftige steken.

ik heb dit bij me andere dochter helemaal niet gevoeld.

He meiden, vandaag ben ik 32 wk Liselotte Ik heb net zo als jij marloes het ook wel eens in de lies. Ik las dat het juist hoort bij week 31/32 de indalingspijntjes. Vandaag nog niets gehad, we zullen het verder gaan zien. Maar ja het is toch de 1ste keer en dan is wel alles nieuw. Ben blij dat we allemaal iets ervaren, en zo zie je maar elke zwangerschap is anders Cisa.

liefs

hey hey
ik heb zowieso contuni last van mn liezen dus die steken vallen bij mij niet meer op hahahahaha.
of dit blijft tot aan de bevalling? pfff dit is onze 3de maar ik weet het echt niet meer.
volgens mij niet maar durf het niet zeker te zeggen.

gr marijke

Hi,

Ik had echt kramp ' daar beneden' en soms steken.
Volgens mijn VK is dat gewoon puur doordat er zoveel gewicht op je onderkant drukt...ingedaald is de kleine dame nl. nog niet...

Terug
Bovenaan