Steken in lies

<p>hallo</p><p> </p><p> </p><p>Sinds enkele dagen steken zowel rechts als links in mn lies. Slecht paar seconden.. bij snelle bewegingen. Opstaan, hoesten,..</p><p> </p><p>Dit had ik ook bij 1ste zwangerschap nog voor ik positief teste... maar slechts langs 1 kant. Hebben jullie hier ervaring mee... en wat betekende dit bij jullie ?</p><p>Eisprong..innesteling..zwangerschap...niets ?</p><p> </p><p> </p>
 
Ik heb dit soms ook. Komt omdat alles uitrekt. Ik heb het bij niezen als ik lig of als ik snel opsta of hoest enzo. Soms aan beide kanten en soms heel erg en soms trekkerig. Ik heb t nagevraagd aan de verloskundige en bent zon internetmiepje die alles opzoekt Haha en daar stond hetzelfde. Het rekken van je banden. 
 
Ik denk dat het de innesteling is heb er ook iedere maand laat van voor de eisprong. Super fijn want weet precies wanneer die is.
 
Hallo, 
Zou wel te maken kunnen hebben met de innesteling. Ik had dit gister ook ineens bij het opstaan. Dacht eerst nog dat het kwam omdat ik een verkeerde beweging maakte. Vandaag zat ik in de auto en ik moest hoesten toen had ik het weer alleen dan minder erg. Ik moet vrijdag ongesteld worden. Ik hoop dat dit duidt op een zwangerschap. Nog even afwachten helaas. Wel ga ik morgen naar de sauna. Ben zo bang dat het de eventuele zwangerschap in de weg Kan zitten. Ik neem niet de aller heetste dit keer en veel baden. Gewoon voor de zekerheid. 
 
Oh ik heb je laatste vraag over het hoofd gezien. Ik was al in de war. Ik had het alleen tijdens de zwangerschap inderdaad dus niet tijdens innesteling ofso daar merkte ik niks van. Alleen een bepaald positief gevoel en andere symptomen. 
 
Terug
Bovenaan