Steken in linker zij

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben weer terug van vakantie waarin ik mijn vruchtbare per. heb gehad. Nu heb ik steeds last van steken in mijn zij. alsof je heel hard gelopen hebt. Herkent iemand dit? Soms kan ik me ook niet uitrekken en heb een hele opgeblazen gevoel.

hoi hoi,

ook ik heb last van soms echt flinke steken in mijn zij.. en heb geen idee wat dit nu weer is..
ik heb vorige maand een miskraam gehad en heb dus geen idee hoe mijn cyclus nu loopt, maar heb wel het idee dat ik afgelopen weekend mijn ei heb gehad.. maar ik heb inmiddels al sinds een paar dagen last van mijn buik en sinds vandaag ineens die steken...
innesteling?????   ik hoop het zo, maar ik durf het niet zo goed te hopen, want je weet het maar nooit...

groetjes van mij

hai,

Ik heb dit ook heel erg gehad en nog steeds. Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben. Ik hoop het voor jullie uiteraard. Die pijn is ondragelijk. Of het innesteling is weet ik niet. En idd mijn buik was zo opgeblazen als ik 9 zware maaltijden had gehad. Wanneer is jullie NOD? Ik ga duimen hoor.

tara

quote: tara2005 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2006 08:53:38'));

En idd mijn buik was zo opgeblazen als ik 9 zware maaltijden had gehad.  

Hahahahaha... nou, dat heb ik ook hoor, als ik 9 zware maaltijden op heb hahahaha... maar je bedoelt natuurlijk alsof... hihi  sorry... grapje...

Groetjes,

Tammy

Terug
Bovenaan