steken in mijn buik

A

Anoniem

Guest
hallo dames, een vraagje ik moet over ongeveer 5 dagen ongesteld worden, tenzij ik zwanger zou zijn. Nu is het zo dat ik ongeveer een week s'avonds steken in mijn buik krijg. Wat kan dit betekenen?
groetjes roosje

Géén idee roosje, ikheb precies hetzelfde, moet aankomende vrijdag ongi worden en heb over de hele dag af en toe hele erge steken ( net ontzettende darmkrampen, maar dan natuurlijk in mijn buik )
Ga er maar vanuit dat dit de aankondiging is van de ongi ondanks dat ik dit nooit heb gehad......anders word ik misschien weer teleurgesteld als ik denk dat dit met zwanger zjin te maken heeft..,
kan je dus helaas geen antwoord geven aangezien ik hetzelfde heb!!!

Succes,

Groetjes Kaa

Ik ben deze maand 1 pil vergeten te slikken en ik heb een week lang bruine afscheiding gehad. Ik moet het aankomende weekend ongesteld worden. Kan het zijn dat ik zwanger ben??Kan iemand mij vertellen wat die bruine afscheiding is??

Nou zeg je dat je 1 pilletje vergeten bent normaal kan je cyclus daar volgens mij niet van door de war raken maar zeg nooit nooit Ik heb ook wel eens een week bruine afscheiding voordat ik ongesteld moet worden en dan word ik gewoon ongesteld.maar als je het niet vertrouwd kun je van het weekend als je nog niet ongesteld bent geworden toch een test doen.veel succes groetjes maflo

Terug
Bovenaan