steken in mijn vagina?!?!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik heb een beetje rare vraag , maar sinds vanmorgen heb ik opeens steken in mijn vagina, het zijn van die scherpe pijnlijke steekjes die ik voel als ik ga lopen oid.....

wie herkent dit of weet wat dit kan zijn......

liefs tobi vandaag alweer 31 weken zwanger..

&^$^%$^%$ forum weer maar goed

Hoi Tobi

Mischien ken je me nog wel van het zwanger worden forum. Ik zit ondertussen op het jan forum, na een jaar proberen.

Maar om even op je vraag terug te komen. Ik heb dat ook. Ik had dezelfde vraag een paar maanden geleden ook gesteld op het z. w. forum, maar niemand wist wat het was.
Zo af en toe heb ik ineens het gevoel dat iemand met een mes aan de binnenkand van mijn vagina steekt, heel scherpe piijn, en het is ook metteen weer over.

Ik heb dit sinds ik gestopt ben met de pil. Ik dacht zelf aan een infectie ofzo, maar dat is het ook niet.

Ik kan je niet helpen met de vraag wat het is, maar ik heb het dus ook. Mocht je er nog achter komen, laat het mij dan even weten.

Liefs Faye
12w6d

waarschijnlijk is je baby aan het indalen.

heb ik gelezen.

groetjes esther27

Hoi Tobi,

Ook ik had dat en nog zo nu en dan.
Ben alleen minder ver als jij en had de steken vanaf mijn 20 wk ongeveer.
De vk zei dat het bandenpijn is. het kindje wordt zwaarder en je baarmoeder blijft rekken.

Groetjes Nicole 25wk en 5dgn

Hoi Tobi,

ik heb dit ook de gehele zwangerschap. De verloskundige zegt dat het het groeien van de baarmoeder is. Je banden lopen namelijk tot in het puntje van je schaamlippen.
Niets om je ongerust over te maken.

Groetjes Marlies

Hoi

Het heeft niets met indalen te maken.Dat is een schurend gevoel over je
urine buis wat wel stekend aan kan voelen maar loopt niet door naar je
vagina. Dit hoort er gewoon bij helaas want het doet akelig zeer!!!! Ik
heb het ook al weken, de kleine is al ingedaald maar die steken
blijven! Nog een paar weekjes hoogstens zullen we maar denken!!

quote: matthea reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-07-2006 23:04:44'));

Hoi

Het heeft niets met indalen te maken.Dat is een schurend gevoel over je urine buis wat wel stekend aan kan voelen maar loopt niet door naar je vagina. Dit hoort er gewoon bij helaas want het doet akelig zeer!!!! Ik heb het ook al weken, de kleine is al ingedaald maar die steken blijven! Nog een paar weekjes hoogstens zullen we maar denken!!

mattea,dat is wel mogelijk hoor.
ik kopieer wat ik net hier bij de zwangerschaps kalender heb gelezen:bij week 32,als ik me niet vergis.

"Dat indalen kun je soms voelen doordat je een steek in je vagina krijgt of kort last hebt van weeën. Na het indalen heb je meer 'lucht' doordat je baby nu dieper in je bekken zit. "

Hoi hoi

Ik wil je niet bang praten  maar je kan beter de vk even bellen, want een kennisje van mij had het ook...en die heeft de vk ook maar gebeld omdat ze het niet vertrouwde en het bleek dat ze al weeen had, of ontsluiting.....zij is ook nog maar 30 weken dus de kleine moet echt nog even blijven zitten, maar het is de vraag hoe lang het er nog blijft zitten ik hoop nog een paar weken.....ze is in het ziekenhuis geweest en bleek dat de weeen er al waren.....ze moest eigenlijk blijven maar wou niet, dus nou moet ze zich steeds melden en als ze direct meer voelt meteen komen!!

Het kan ook het indalen zijn heb ik ook gehad, maar als je het echt niet vertrouwd bel dan gewoon even dan weet je het iniedergeval zeker! En mochten het wel al weeen zijn dan word je iniedergeval goed in de gaten gehoude om de kleine zo lang mogelijk nog even binne te houden!!

succes groetjes mama zoontje 17maanden en ukkepukje 15 weken

Terug
Bovenaan