Steken in onderbuik

Hoi hoi,

ik heb een vraagje. Sinds gisteravond heb ik erg pijnlijke steken in mn onderbuik. Het begon rechts, dus ik dacht in 1e instantie aan de blinde darm. Maar nu kreeg ik het ook linksonder een klein beetje.
Nu vertelde mijn zwangere vriendin dat dit ook wel een syhmtoon kan zijn van een beginnende zwangerschap...
Weet iemand hier iets meer van? Mijn laatste duivels waren op 6 aug jl

Misschien dat ook mn darmen ff van slag zijn hoor, ik pin me nergens op vast,maar was wel ff nieuwsgierig

Liefs Maenca

Als je duivels op 6 augustus waren kan je bijna nog niet zwanger zijn.
Het kan een vroege eisprong zijn, dat wel.
Die voel ik niet altijd maar als ik m voel kan het soms inderdaad net zijn alsof mijn blindedarm protesteert. Vreemd genoeg zit die blinde darm bij mij soms aan de linkerkant . Ik weet nooit precies of ik de pijn heb omdat mijn ei op dat moment springt of omdat het bijna gaat springen....

Ik zat zelf ook al te denken aan een eisprong, maar volgens mijn kalender op babybrabbel had ik die al een paar dagen na mn laatste ongi (cyclus van 23 dgn).
Ik wacht gewoon af...geduld is een schone zaak

Hallo Maenca en andere dames!

Ik ben morgen 9 weken voor het laatst ongesteld geweest en vorige week had ik 5 dagen zo'n pijn in   de onderbuik. Dus ik van alles opgezocht, want het was pijn die ik nooit eerder gehad heb.
Vanavond getest, maar nee, geen 2streepjes. Maar ik ga morgen of overmorgen weer testen met ochtendurine, want ik vertrouw het niet helemaal, juist omdat het zo lang geleden is dat ik ongesteld was.
Verder geen klachten, alleen tot een week terug vaak licht in mn hoofd. En de kat zit de hele dag op mn lip, net ergens gelezen dat katten erg gevoelig zijn met dit soort dingen.
Herkenbaar??
Zou ik mezelf voor de gek houden om de uitslag van de test niet te geloven of hebben jullie ook wel eens een nega uitslag gehad terwijl je toch zwanger bleek te zijn??

euh qua duizeligheid wel. Ben ongeveer een week lang licht in mn hoofd geweest, terwijl ik wel goed at. Maar dat was al een week voordat ik ongi werd. We hebben trouwens wel geklust 1 dag voor de eisprong zeg maar. En ik las ergens dat het 8 a 9 dagen duurt voor het gaat innestelen....klopt wel precies....hmmdenk dat ik me nu weer te veel in mn hoofd haal  wil het iets te graag denk ik.

Euh de kat rent aldoor voor me weg, dus voor mij geen teken hahaha

Hoi hoi

Ik had ook afgelopen maand een week lang erg last van mijn buik. Bij mij zat het linksonder. Een tijdje dacht ik dat ik misschien wel zwanger zou zijn.....maar helaas.

Nu hoorde ik dat het ook je baarmoeder kan zijn die zich voorbereid op een ongi, en die gewoon je darmen wat irriteert. (???) Ik hou het er maar op dat dat het bij mij was.

Ik hoop dat dat het voor jou niet is. haha
Veel sterkte meid, liefs Annet

Hoi hoi,
Ik had gisteren ook de hele dag steken links in mijn onderbuik. Het waren echt een soort van krampen ...als ik dan ging zitten deed het echt heel erg veel pijn.Vandaag is het iets minder maar ik voel het nog steeds.
Ik ben vandaag wel al 6 dagen overtijd maar ik heb nog niet getest. Was de vorige keer 18 dagen overtijd maar toen was het ook een grapje van mijn lichaam, dus ik wacht nog ff met testen. Ik heb nu wel ook last van gevoelige borsten en pijn in mijn onderrug.maar dat kan natuurlijk ook van de ongi zijn die in aantocht is.
Maar meid ik hoop voor jou dat het raak is!

Liefs Laura

Terug
Bovenaan