Steken in schaambeen en benen

Hey,

Ik heb de laatste paar dagen zo'n pijn in mijn schaambeen en in mijn benen echt van die felle steken!
Soms zak ik door mijn benen heen als ik zo'n steek heb.
Soms heb ik echt het idee dat ie eruit wilt haha dan voel ik hem echt duwen onderin.
Ik kan me herinneren bij m'n docher dat ik die steken ook wel had maar echt met 38/39 weken.

Hebben jullie er ook zoveel last van??

Groetjes Zonnetje
35w4d

Hoi,

Hier heb ik ook al weken last van. Bij mijn dochtertje ook gehad.Dan is je kindje waarschijnlijk aan het indalen..En plus dat het allemaal wat minder ruimte krijgt.

Groetjes Elma.35 wkn en 3 dgn

ik heb hier ook last van! denk idd indalen! want als hij mt zn hoofdje beweegd dan moet ik ook rennen naar het toilet en doet het behoorlijk pijn!
heb meer uitstralende pijn naar mn linker been dan.
we zullen het weer horen/zien bij de volgende controle!

Ja, ik heb die klachten ook en de kleine is bij mij ook ingedaald dus dat zal het wel zijn.
Het naar wc rennen is heel vervelend vooral als je ergens heen moet lopen.
Groetjes Peet

Hi,

Ik herken de klachten wel, maar bij mij geen indaling. De laatste keer bij de gyn tenminste nog niet. Ik ben nu 38 weken maar heb er al een tijdje last van, het wordt wel steeds erger.

Bij mij, weet ik, komt het van de bekkeninstabiliteit en door oefeningen moet het draaglijk worden. Die oefeningen zijn onder andere meer met de buikspieren werken en ik merk dat ik dat nu door de dikke buik niet meer kan. Dus de pijn wordt erger. Voor mij is het nog maar max. een week of 4.

Sterkte er mee.

Gr. tamara.

dat drukken op de blaas heb ik ook enorrrmmm en vooral als ik loop of zit... en dan ineens voel je iets op je blaas duwen of langs gaan en pffff wat een rot gevoel en als je dan idd gaat plassen zijn het 6 druppels....

ik ben zowieso erg gevoelig in mn blaas heb chronische blaasontsteking dus dacht eerst dat dta het was maarja urine was schoon....

maar de verloskundige zei wel dat het kon dat beeb af en toe indaalt met der bolletje en dan weer eruit gaat.... wil niet weten hoe het voelt als ze ingedaald zit..... hoop dat dat nog even duurd!!

bij de oudste trouwens nooit gehad maar die lag in stuit en is er nooit mee ingedaald!!! is toch wel iets fijner hoor hahaah hoewel ik nu hoop dat de kleine goed blijft liggen n ik normaal kan bevallen

Kunnen idd ook tekenen zijn van Bekkenklachten (vlgs bedrijfsarts toen) door de hormonen wordt alles week en gaat beetje uit zn verband, dus kan ook daar vanaf komen!!

Sterkte ermee!

Terug
Bovenaan