Steken in uchum.

Beste mama's!

ik ben nou 30 weken zwanger.. bijna op het einde =], maar sinds een paar dagen heb ik zo een last van mijn vagina.. en het zijn voor namelijk steken die ik ineens voel, maar die ook gewoon echt zeer doen! Bij het plassen heb ik er ook heel erg last van. Ik ga morgen wel wat urine brengen bij de huisarts, en mag die middag al meteen op spreekuur.. maar vraag me af of die steken ook wat te maken hebben met een blaasontsteking? Die steken zijn vooral ineens dat ze zeer doen, maar heb daarnaast ook gewoon de hele dag pijn daar beneden bij het lopen.. en dan is het meer een vergeet pijn, maar je voelt het wel..

is iemand hier mee bekend? Of ooit mee gemaakt?

groetjesss

Spannend! :)

Ook die van mij, ik ben nu 37+2 en bij mij begon tegen week 31 ook de indaling met soortgelijke steken. Ik had t gegoogled en las dat het de indaling kon zijn. En dat bleek wel bij de daarop volgende afspraak bij de verloskundige. Inmiddels is het kindje helemaal ingedaald en daar heeft hij wel 2 weken over gedaan volgens mij. Ik had ook menstruatieachtige pijn en indalingsweeen..

Succes!

X Lyn

Hi,

Kan van alles zijn. Indaling, verweking van bekkenbanden/ bandenpijn, bekkenpijn. Of blaasontsteking, dus goed dat je het laat controleren! Blaasontsteking kan namelijk een bevalling opwekken, dus moet met 30 weken echt behandeld worden. <span style="line-height: 1.5;">In je derde trimester krijg je wat meer kwaaltjes, dus goede kans dat het een 'normaal' kwaaltjes is. Ik heb zelf bekkeninstabiliteit sinds die tijd. Het begon met pijn in mijn liezen en vagina (alsof er iemand met een mes in steekt). Is vervelend, pijnlijk, maar niet schadelijk ofzo voor de baby of mij. </span>

Succes bij de huisarts!

Liefs Anna

Hoi Lyn,

zo dus voor jou is de tijd al aangebroken! Spannend!!

Hoi gebruiker,

Ja ik ben benieuwd wat het is, dacht mischien overdrijf ik maar het doet toch wel echt zeer.. vanacht even naar de toilet geweest, en man wat doet het zeer het lopen!

Terug
Bovenaan