steken in vagina?/baarmoedermond?

Heb even een raar vraagje hoor. Ik heb nu sinds een week of 3 soms hele scherpen steken in mn vagina (helemaal bovenin ) Het gebeurd vooral als ik langer sta bij bijvoorbeeld boodschappen doen of eten koken (jaja zittend beroep dus)
Ik heb op internet alleen maar kunnen vinden dat dit kan gebeuren als de kleine aant indalen is.
Dat kan toch niet nu al? Heb ook nog niet eens vaak harde buiken. laat staan indalingsweeen.
Weet iemand wat dit kan zijn, of heeft een van jullie hier zelf ervaring mee?

gr. Peet
(24+5 wk)

Hoi Petra,

Ik heb vd week ook van die steken gehad, maar waarschijnlijk trapt het kind dan daar.
Het lijken wel naalden die steken. Van bovenaf, waarschijnlijk zit hij of zij dan op je blaas te trappen.

xxx miranda

Hoi!

Ik heb zelf last van een 'blauweplekken' gevoel op mijn schaambeen. Dit herken ik nog van de vorige zwangerschap, en is een teken van indaling... beetje vroeg lijkt me.

De verloskundige zei dat het normaal is, dat er wat druk op de bekken kan komen en daardoor die pijn wordt veroorzaakt.

Dus: het kan! Ik vond het ook vroeg om dit te voelen!

Groetjes
Astrid

hoiii meiden..

ook ik heb er last van,
moest gister voor controle en heb het ook maar ff gevraagt hihi
want het is soms erg pijnlijk vind ik zelf..

de kleine kan daar fijn schoppen maar kunnen ook de banden zijn zei de verloskundige dus kan geen kwaad.....
maar, verveelend is het soms wel

lefs mama van 1

Ik moet zeggen dat ik er nu geen last meer van heb???? T is allemaal maar vreemd, die kwaaltjes die komen en gaan. Ik sta er elke keer weer van te kijken (bij wijze van spreken natuurlijk)

gr. Peet
(27+5 wk)

Terug
Bovenaan