Steken in vagina

<p>Hey ladies,</p><p>Ik ben nu 29wk en 4dg zwanger.</p><p>Sinds enkele dagen heb ik de hele dag door steken in mn vagina.</p><p>Overal lees ik dat deze pijn veroorzaakt kan worden door het indalen. </p><p>Maar is dat nu nog niet een beetje vroeg? </p><p>Iemand een idee wat het anders zou kunnen zijn?</p><p> </p><p> </p>

Bij mijn zwangerschap was mijn zoontje met 30 weken al ingedaald, indalen zegt niks over wanneer je gaat bevallen. Uiteindelijk is mijn zoon met 41 weken en 2 dagen geboren. 

Lees idd ook dat t niks zegt over de bevalling op zich.
Maar vind t gewoon überhaupt vroeg... Misschien is dat ook meer mijn idee hoor.. Zal vast 'normaal' zijn... 
Kan me van mn vorige zwangerschappen niet meer herinneren wanneer zij indaalden.. dat is 10 en 12 jaar geleden..

Dankjewel voor je reactie.

Iemand er ervaring mee tegen het einde van de zwangerschap? Baby is al ingedaald en sinds 2 dagen ontzettend veel steken en krampen van onder.. 37+5 nu. Vorige week maandag gaf de gynaecoloog aan dat baarmoedermond nog gesloten was, wel al goed week en kon ze bij onderzoek het hoofdje met een vinger al voelen in de baarmoeder.. Zijn we er bijna?!?! Haha 

Terug
Bovenaan