steken in vagina

misschien een rare vraag maar ik ben nu 39 weken zwanger van ons eerste kindje en ik heb af en toe steken in vagina nou vroeg ik me af of er nog meer zwangeren zijn die hier last van hebben alvast bedankt voor jullie reacties
 
Ik herken het wel, alleen al vanaf vorige week, week 15. Help? Het ging gepaard met een flinke rek in mijn buik.
Vandaag bij de gyneacoloog was alles okay. Misschien dat het in jouw geval je kindje is die indaalt. Sterkte bij de bevalling dadelijk!
 
Ik ben nu 34 weken zwanger en ik heb dat ook. Ik denk dat het te maken heeft met het draaien van het kindje wat nu dieper ligt dan eerst. Ik kan mezelf er ook gek mee maken dat er een handje boven het hoofdje ligt wat zij niet meer terug kan trekken, maar dat hoop ik toch niet.
 
Ik heb het ook. Volgens mij zo'n rond een week of 28. Voelt erg pijnlijk, alsof ze er met een mesje zitten te steken.
Schijnt geen kwaad te kunnen, alleen ik had toen ik het ook had de vraag op forum gezet en toen zei iemand dat je er wel op moet letten dat het geen schimmelinfectie is!
Bij mij was dat niet het geval, hoort gewoon bij zwangerschap....maar ik weet dus niet in jouw geval met 39 weken zwanger hoe dat zit. Misschien toch ff de vk bellen?

veel sterkte ermee!
groetjes Karin
 
Hey klinkt stom maar ik heb daar ook last van maar ik ben nog maar 11 weken,
En ik maak me wel zorgen.

Maar mijn vraag weet iemand wat het is want indalen is bij mij nog niet het geval denk ik.

Want die kleine komt volgens mij alleen nog maar omhoog hihi

Groetjes en heel veel succes met jullie zwangerschap
 
Terug
Bovenaan