Steken in zij

A

Anoniem

Guest
Hoi
ik had een vraagje aan jullie. Ik ben net 5 weken zwanger en heb soms steken in mijn linkerzij. Ik las in "Zwanger van je eerste kindje" dat vrouwen die  net in verwachting, dit wel vaker hebben. Maar dat stond ook onder tekenen van buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Is dit normaal of hebben julie hier ook last van (gehad)???

Hoi,

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben, nu 5 weken. Ook ik heb soms last van steken in de linkerzijde (onderin), maar volgens mij is dat normaal. Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap moeten die steken echt kenmerkend zijn, dus echt pijn. Maak je dus niet ongerust.

hoi,
ik maak me hier ook zorgen om, ik heb ook steken, niet in mn linker, maar in mn rechterzij, niet echt heel pijnlijk, maar je voelt het wel. bah, waren de eerste 12 weken maar om...
liefs marjolein(5 week, 3 dagen zwanger)

ik ben ook 5 weken en 3 dagen zwanger en ik heb daar geen last van maar ik heb juist weer een soort druk op mn blaas  of net of ik al heel lang mn plas ophoud terwijl ik onderhand om het half uur ga.
beetje steken heb ik er ook hebben hier meer mensen daar last van of herkend iemand dit????

liefs brigitte

Hoi mama's,
ik heb gister voor de zekerheid nog even de vk gebeld. Ik legde bovenstaand verhaal uit en kon me geruststellen: als het niet gepaard ging met bloedverlies, hevige koorts of misselijkheid, dan kon het geen kwaad. Dus kon gister weer lekker slapen zonder me ongerust te maken.

Terug
Bovenaan