steken in zij

goedemorgen dames,

misschien dat ik zo mijn verontrustheid van me af kan schrijven. vorige week had ik het gevoel dat ik de baby voelde (15 weken) het is mijn 2e dus ik weet dat ik het dan eerder kan voelen. nu heb ik het hele weekend 's avonds steken in mijn linkerzij gehad. heb tot op heden zelfde gevoel(van de baby) niet meer gehad. maandag terug voor controle, maar haal me toch vanalles al in mijn hoofd. iemand ideeen wat het anders geweest kan zijn.

gr ellen

Hallo Ellen,

Ik heb er zelf ook erge last van, na navraag bij verloskundige zijn het zeer waarschijnlijk je darmen die zich een weg vinden in je lichaam omdat ze plek moeten maken voor je baarmoeder. Of je darmen die dan toch ergens tegenaan drukken.

Gr. Marloes

Hi Ellen,

Het is net wat Marloes zegt, er zal plaats gemaakt moeten worden in je buik en dat kan soms pijn doen. Zelf heb ik ook heel vaak steken onder in mijn buik, bij mijn lies en waarschijnlijk zijn dat ook de darmen. Ik maak me er niet zo druk over, het hoort er een beetje bij. Maar als je denkt dat het iets anders is, moet je gewoon even je ha of vk bellen!

Gr. Tamara.

Ik heb ook last van steken en dan ook in mn lies en achter mn schaambot maar ik denk ook dat het erbij hoort. Kan me herinneren dat ik het bij mn zoontje ook heb gehad, dus maak me er ook niet zo druk over... Lijkt mij ook inderdaad het plaatsmaken en misschien wel de kleine (dat idee heb ik ook wel)

Groetjes daphne 16+2

Terug
Bovenaan