steken litteken "knip/scheur"?

Hoi meiden,

Ik ben nog maar 5 weekjes zwanger.. maar ik voel nu regelmatig vervelende steken op de plek waar ik uitgescheurd ben tijdens mijn vorige bevalling (incl. ontstoken hechtingen na die tijd) dus heb dat litteken nog wel een tijdje gevoeld!! Later alleen nog iets tijdens menstruaties.. maar dit voelt toch wel anders. Maar vast heel normaal.. dacht ik zo, meer meiden met deze klacht? Heb ook keizersnede gehad trouwens.. maar hier nog maar weinig last van litteken.. mee van onder hahahaha.....

Liefs mammma
 
Ik ben ook uitgescheurd en ben vrij snel weer zwanger (5 maanden na de bevalling), maar ik heb geen last van het litteken. Ik heb ook geen ontsteking of iets gehad en had er eigenlijk erg weinig last van na de bevalling.

groetjes
Angie
 
Ooo haha.. nou gelukkig maar dat je er weinig last van hebt gehad. Echt wel een beetje balen als het wat langer duurt, maargoed niks aan te doen he. Soms denk ik, zou er nog iets zitten ofzo.. dat komt omdat ik (4 weken na de bevalling) nog een "als het goed is" laatste hechting heb weggehaald hahaha.. hoop dat ze deze keer gewoon een knip zetten, optijd, want ik had nu zo wat een totaal ruptuur, heel borduurwerk dus!! Maargoed dat hoort er allemaal bij he... ik zou de bevalling trouwens zo weer over doen hoor, met hechtingen en al... maar dan hoop ik wat minder last van mijn hechtingen te hebben na die tijd.
 
Hoi,
Hier gelukkig ook geen last van de hechtingen gehad, ik weet wel dat het vaak bij een volgende bevalling wat opgerekt wordt en je daardoor ook van de pijn afkomt, bespreek het even met je vk als daar naar toe moet, zal met een paar weekjes zijn toch!?
Komt wel vaker voor dat vrouwen een tijd last houden van littekens, dus dat op zich is niet vreemd!
Succes, Groetjes MJ
 
Hoi, ik ben ingeknipt en heb ook erg veel last van de plek waar de hechtingen hebben gezeten. Het is een soort druk die ik voel, alsof er heel veel spanning op staat. Echt een rotgevoel. Vooral bij veel staan. Ik heb het nog laten nakijken bij de huisarts, maar het zag er allemaal goed uit volgens haar. De verloskundige denkt dat er nu gewoon heel veel druk op staat en omdat het een gevoelige plek is, voel je daar nu veel meer van. Maar het kan verder geen kwaad.
Sterkte ermee.
 
Hoi!

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe!
Ik ga er inderdaad vanuit dat het geen kwaad kan.
Ik heb er gelukkig af en toe last van, niet de hele dag dus dat scheelt al weer.

Bedankt!

Liefs mammma
 
Terug
Bovenaan