Steken na plassen

Hallo allemaal.

Even voorstellen . MIchelle en zwanger van mijn 4 de kindje. Heb al 2 meiden en 1 jongen. En ben nu zwanger van een jongetje.

Maar ik had een vraag.

Ik ben nu 32 weken en heb sinds gisteren na het plassen . Als ik op sta flinke steken onder in mijn buik. Net waar het koppie ligt . Hij is nog niet ingedaald

Zou dit het koppie zijn wat na een volle blaas weer zakt in het bekken??

Groetjes Michelle

Ik denk eerder aan een blaas onsteking. Ik zou je urine voor de zekerheid even laten testen bij de huisarts. Mijn mannetje ligt ook met zijn hoofdje naar beneden, maar heb geen steken na het plassen het kan natuurlijk wel dat hij het veroorzaakt.

Succes

yep, waarschijnlijk een blaasontsteking. Veel voorkomende kwaal. Urine (liefst vd ochtend, want die heeft een paar uur in je blaas gezeten) even naar de assistent brengen en dan 'sticken' ze deze even. Krijg je gelijk de uitslag te horen. succes

ik heb t ook wel...en niet alleen na het plassen....ik voel dan gewoon dat hij met zn koppie tegen mn blaas aan duwd,....en dat kan echt flink steken

t is ook mijn 4e...en heb t idee dat t komt omdat bij ons alles al eens eerder uitgerekt is geweest...want ik kan me niet herinneren dat ik dat met de eerste 2 heb gehad....bij mijn jongste wel...en nu dus weer

en nee..ik heb ook geen blaasontsteking;-)

Heb ik ook en nee ook geen blaasontsteking dit keer. Is erg pijnlijk en bij mij alleen als de blaas echt heel vol is geweest. Als ik eerder na wc gaat heb ik er wat minder last van.

Terug
Bovenaan