steken onder in mijn buik

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Even een vraagje. Sinds wij gestopt zijn met de pil, heb ik zeer regelmatig steken links onder in mijn buik. Soms ook wel midden in, maar voornamelijk links. Het voelt anders dan ongi pijn. Dit komt voor in alle weken van de cyclus. Verder heb ik erg last van mijn darmen, ben erg winderig  en moet ook vaak naar de wc voor een  grote boodschap. ( best raar om dit zo op te schrijven,  sorry) Ik kan mij niet herinneren dat ik dit eerder ook had, maar goed moet toegeven dat ik toen minder met  mijn lichaam bezig was.

Heeft iemand hier ervaring mee en / of enig idee wat dit is  en hoe het kan.

Dank je wel!
Liefs Carina  

Hoi Carina,

Jaaaah, hahaha, dat heb ik dus ook. Precies hetzelfde. Continu pijn links onderin mijn buik, borrels etc...Het gevoel of mijn darmen overuren maken. Ben ook net met de pil gestopt en ben al druk aan het oefenen voor ons eerste kindje, dus alles wat ik voel registreer ik meteen. Misschien dat ik het voorheen ook al voelde??? Geen idee.

Maar je bent dus niet de enige.

Liefs, Billie

Nee je bent zeker niet de enige! Ik herken dit ook maar al te goed! De eerste maanden na het stoppen met de pil had ik het door de hele cyclus heen, maar nu vooral tussen mijn vruchtbare dagen en de ongesteldheid in.
En je bent je inderdaad veel meer bewust van je lichaam, dus voel je alles dat er zich in je buik afspeelt.

Greetz Jenny

He wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben! En inderdaad vooral tussen de vruchtbare dagen en mijn ongi in. Misschien zijn het wel de hormonen die uit je lichaam moeten. Ik weet het niet, misschien wordt het na verloop van tijd wel minder. Blij at ik niet de enige ben.

Liefs Carina

hoi hoi,

Wij zijn al 11 maand bezig om zwanger te mogen worden, en ik heb dat elke maand!! de ene keer links en de volgende maand rechts. ik dacht ook elke maand, he, nu kan ik wel eens zwanger zijn, maar helaas.   dat heeft gewoon te maken met de ovulatie.
ik heb geen pil gebruikt, dus daar komt het niet van, ik had een spiraal.

wij willen graag een 3e, voor mijn man zou het de eerste zijn. mijn eerste man en vader van mijn 2 kids is verongelukt.

Ik hoop dat je snel zwanger mag worden.

groetjes Tamara

Terug
Bovenaan