Steken onderbuik 4 / 5 weken zwanger

<p>Hallo,</p><p>Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger als het goed is. </p><p>Sinds afgelopen weekend heb ik meerdere keren overdag en vaker 's nachts erg buikpijn.</p><p>Het zijn steken in de onderbuik die richting mijn stuitje gaan. Af en toe zo heftig dat ik een paar tellen niets kan. Ik heb geen bloedverlies.</p><p>De assistente van de verloskundige gaf aan dat ik het af moet wachten maar ik ben toch wat ongerust. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee of weet wat het kan zijn? Ik meende dat de innesteling al eerder plaatsvindt..</p><p> </p><p> </p>
 
Er verandert zoveel in je lichaam dat het ook goed de groei en verandering van je baarmoeder kan zijn. Maar begrijp je onzekerheid tijdens deze spannende periode. Probeer evengoed te genieten. Proficiat. 
 
Hoihoi! 
Ik ben nu 4+2 dagen zwanger en ik heb ook met bepaalde bewegingen opeens een harde steek.. of met opstaan.. ze zeggen dat het erbij hoort.. maar eng is het wel! Steeds als ik naar de wc ga hoop ik met t afvegen niets te zien ? spannende periode! 1e Echo is pas 15 april.. ,?
Gr Lisette 
 
Terug
Bovenaan