Steken onderin mijn buik

A

Anoniem

Guest
Pfff vandaag 39 wkn en 1 dag

Ik ben al zeker 3 dagen snachts misselijk en heb heel erge steken soms onderin mijn buik  en soms  steekt t door  naar mijn kont en onderste gedeelte hihi
Weet iemand (die bijv al eerder bevallen is) wat dit is??
voelen weeeen ook zo stekerig?

Angela

Hey angela,

ik heb het hier toevallig dinsdag over gehad met mijn vk. Omdat ik het ook heb. Ze zei dat het voorween waren.Onderin je buik zit namelijk geen dwars spierweefsel. Dat is een passief gedeelte van je buik. Door de druk van de beeb wordt dat uitgerekt en dat geeft steken en pijn.

Maar als je je echt drukmaakt kan je toch altijd bellen???

Veel succes.

lief gridje

ik maakte me niet echt ongerust maar ik dacht meer van: zal dit een voorteken zijn hahaha...dus het zijn wel weeen... hmmm, misschien dat ze dan toch nog omslaan in het echte werk haha..

We zullen zien! hopen dat het snel zover is :)

x angela

Hey Angela,

Ik heb precies hetzelfde, dacht inderdaad al dat het voorweeën waren..
Met enige regelmaat terugkerende steken onderin mijn buik, soort krampen..
Suc6!

Liefs Marleen, 38 + 3 wkn.

Hoi,

Ik hoor eigenlijk op het decemberforum, ben de 7e uitgeteld, maar vaak lees ik ook even hier mee......je weet maar nooit!!
Angela schreef over die steken onder in je buik en misselijk zijn 'snachts. Daar had ik vannacht ook enorm veel last van. Sinds vrijdagavond heb ik al flinke harde buiken en pijn in mijn onderbuik, maar gisternacht werd ik ook zo ontzettend misselijk, echt het gevoel of je moest spugen, en moest ook vaak naar de wc, wel 4 keer in een half uur.....
Ben blij om te horen dat jullie daar ook mee zitten, en dat ik niet de enige ben.Volgens mij had ik trouwens ook koorts...

Meiden heel veel succes deze dagen, hoop dat jullie snel je baby in de armen mogen houden, en wie weet wordt ik heel misschien ook nog wel een novembermamma!!

Liefs Hilma.

Hoi hoi!
Ik had laatst ook steekjes onderin mijn buik.
Toen ik bij de verloskundige was, kon zij voelen dat de baby nog een klein beetje dieper ingedaald was in mijn bekken. Volgens haar hadden die steekjes met het indalen te maken. Of als de baby goed ingedaald is en met zijn hoofdje beweegt, kan je ook kleine steekjes voelen, zei ze.
groetjes van Iejoor
39 weken en 4 dagen

Terug
Bovenaan