steken onderin

hoi allemaal

ik ben net 8 weken zwanger van mijn eerste kindje en ben nog erg onzeker ik heb kleine steekjes onderin en moet ik me nu zorgen maken of stel ik me aan en hoort het er gewoon bij kan iemand mij het vertellen

groetjes kim
 
Waarschijnlijk is het bandenpijn, maar als je het niet vertrouwd zou ik voor het weekend de vk bellen. Anders maak je je miss te veel zorgen en dat is ook niet goed.
 
Ik heb het zelf ook in de eerste maanden van de zwangerschap. Vaak zijn het inderdaad de banden die worden opgerekt. Vergeet niet dat er veel gaat veranderen in je lichaam
 
Ik heb het ook gehad vooral in de eerste weken het kan bandenpijn zijn maar ook dat de baarmoeder groeit en je dit voelt dit is een beetje een zeurende pijn net of je ongesteld moet worden of blaasontsteking hebt...hoop dat je hier iets mee kunt.
 
Ja hoor, hoort er gewoon bij zolang het lichte steekjes blijven. De steken die bij een miskraam horen zijn behoorlijk pijnlijke krampen, echt niet te vergelijken.. Je baarmoeder gaat groeien, je ingewanden zoeken een nieuwe plek in je lijf, er komt meer gewicht te hangen aan je banden..
 
Ja steken zijn een vervelend gevoel. ik heb er wel een een paar heftige gehad, vond het heel eng. Maar ik heb ook een keer een miskraam gehad en dat is echt heel anders hoor.
Die steken zijn gewoon het uitzetten van de baarmoeder en je kunt het nog wel hebben tot 16 weken. Goed teken dus!
 
Terug
Bovenaan