steken/pijn in mn .....

Ik heb sinds een par dagen echt flinke steken in mn doos! gewoon zwaar vervelend! dat gaat dan samen met menstruatie achtige pjnen in mijn onderbuik.ook heb ik veel voorweeen..
vraag me echt af of ik al beginnende ontsluiting zou hebben..is vaak wel eerder bij een 2de kind zeggen ze...
nou volgende week mag ik weer naar de gyn en dan zal ik het eens navragen.
hebben er meer zoon last van ??

Liefs Kim
vandaag 34weken!!

Heb er ook al een poos last van. Weet niet hoe het komt, gyn en vk konden het me niet vertellen. Ik heb iig geen ontsluiting. Ben benieuwd wat de gyn er bij jou van zegt..
x Taraneh

ik heb d,r ook last van precies zoals jij dat zegt,van het weekend kreeg ik een paar steken midden in de winkel ik dacht echt dat ze eruit kwam!!
Had je die gezichten moeten zien,ik zo van marc!!!!!!!!!!!! ze komt er volgens mij uit!
Ik moest me vasthouden aan het wagentje,echt pijnlijk!
Volgens mij zijn dit de voorweeen of indalingsweeen,ik zal het morgen even vragen aan de gyn!
xxxBianca

ow bianca dat is zwaar vervelend zeg.zo midden in de winkel!
ik zat gelukkig meestal op de bank of in bed had ik het..sow maar halleluja die doen echt pijn ja!
ik ben eens benieuwd wat de gyn morgen zegt tegen je! indalen zou wel fijn zijn toch ?! ;-)

Misschien toch indalen?
ik heb ook zoiets gevoeld gister en vorige week en kreeg vanochtend op de controle te horen datie al laag lag, nog niet helemaal beneden maar al een flink stuk. (en dat is normaal met 33 weken bij een eerste)
dat had ik zelf al in de gaten doordat hij altijd beneden op dezelfde plek de hik heeft, dus dat draait niet meer rond alleen nog naar links en rechts ofzo (as we speak..) zie ik golfbewegingen
maar ik zie nog niet de buik lager hangen ofzo

Terug
Bovenaan