steken/ pijntjes in de rond de buik

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Hier ben ik weer met een kwaaltje....

Ik heb de hele dag al last van rare steken/pijntjes in mn buik en navel......

Is dit normaal?

Ik ben nog maar 6wkn

Ja ik had het ook hoor... Dat komt gewoon omdat je lichaam er aan moet wennen! Heel gek en soms pijnlijk gevoel.. Ik ben nu 25 weken zwanger aankomende woensdag maar omdat ik mijn kindje bovenop mijn buik draag (voorkant) trekt het heel erg aan mijn navel.. hihi dat doet pas pijn!

Niet druk maken meis en er lekker van gaan genieten! De overige 6 weken zijn zo voorbij!

Kus Iloon

Bedankt voor je geruststelling....nu kan ik weer gaan genieten!!

Om je nog even een hart onder de riem te steken, ik heb het ook gehad. Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken, maar door de groei van de baarmoeder, het in de verdrukking komen van organen, enz, enz heb ik eigenlijk wel dagelijks/wekelijks ergens last van pijntjes in m'n buik. Er gebeurd daar ook zoveel.

Groetjes,
Marisa

Troost je !!
Ik heb het ook   ( ben 9 weken ) en naar zeggen kan dat nog heel de zwangerschap duren.
Het is gewoon je baarmoeder die zich aan het uitrekken is en zich voorbereid op de groei van de baby.
Je navel kan na verloop van tijd ook gaan jeuken omdat die naar buiten word geduwd.
Ik merk dat als ik even plat ga liggen en ga lezen bijv. dat het wat wegzakt.

Succes ! Groetjes Esther

Hallo,

Maak je geen zorgen, is heel normaal.
Ik had het ook, hoort bij het oprekken van je baarmoeder.
Zie het als een bevestiging van je zw. schap.

En ik kan het weten.. ben de trotse moeder van Mila, 13 maanden alweer.
Geniet van je zwangerschap, de eerste tekeken van leven, de aanraking onder je hand.
Uniek!!

Voor je het weer, ben je druk druk druk druk druk.... dus geniet!

Groetjes,
Sannes,
mv Mila 19-2-2006

Oh geruststelling dank jullie ;-) Grappig dat iedereen het zo'n beetje hetzelfde beleeft, ik heb ook behoorlijke steken/pijntjes in mn buik.. Anders dan toen ik altijd ongi werd..

Wat ik me ook afvraag, zit de baby meer aan de zijkant of in het midden?

gr. Anne

Je baby 'zwemt' heen en weer, dus dat verschilt.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan