steken rondom m'n schaambeen

Hallo

Ik heb al een paar dagen last van lichte steken rondom en bij m'n schaambeen.
Ik ben nu 34.4 weken zwanger van mijn eerste  
Weet iemand wat dit kan zijn? De steken zijn niet pijnlijk en duren ook niet lang.
Ik heb het als ik in bed lig (word ermee wakker) maar ook heel soms overdag onder het lopen.

Ik vind het nu wel spannend worden. Het is voor iedereen aftellen. Eerst dacht ik nooit na over de bevalling maar wordt toch een beetje zenuwachtig als ik er aan denk.
Succes met de laatste lootjes!

Groetjes Ingrid

Hoiii!

Vervelend dat je er zelfs wakker van word. Zouden het niet gewoon indalingsweeen zijn? Ik weet dat dit met een soort menstruatieachtige pijn gepaard kan gaan, maar volgensmij komt er ook veel meer druk op het schaambeen te staan. Zo ervaar ik het in ieder geval wel. Ik heb, met name s'avonds, vooral als ik "te" veel gedaan heb die dag, vaak een zeurderige pijn rond schaambeen, en bekken. Ik denk dat het met de indaling te maken heeft. Het hoofdje komt zo diep in je bekken te liggen, er komt dan meer druk op je schaambeen.

Spannend he, de laatste loodjes, ik vind het ook weer reuze spannend hoor. Ik ben over 4 weken uitgerekend, van mijn tweede, kan ook niet wachten!! Zo nieuwschierig! En ik maak me veel te druk, over hoe de bevalling gaat verlopen. Gister mn koffertje maar is ingepakt, daar werd ik helemaal onrustig van eigenlijk!! haha.. je weet dan, dat ga ik straks gewoon dragen, als ik weer thuis kom! Ik moet namelijk in het ziekenhuis bevallen, heb keizersnee gehad. Dus voor mij is het weer heel spannend, want ik mag deze keer waarschijnlijk gewoon vaginaal bevallen, dus het voelt weer als het krijgen van een eerste hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel veel sterkte nog, en ik hoop voor je dat de weken voorbij mogen vliegen, ik vind zelf dat de laatste weken wel langzaam gaan hihi!

Nou succes!

Liefs supermams

hoi,ik heb ook af en toe steken rondom mijn schaambeen ,maar ook echt van binnen.als ik dat heb moet ik echt wel even stoppen met lopen of een kreun geven,want het is toch wel pijnlijk,maar het zal inderdaad met indalen hebben temaken.

Ik vindt het ook heel erg spannend worden,ik moet nog drie en halve week en weet ook helemaal niet wat ik moet verwachten,want ik heb net als supermams ook een keizersnee gehad dus we gaan nu ook voor een normale bevalling.

ik wens je veel sucses verder met je zwangerschap.groetjes patries

Terug
Bovenaan