Steken tussen vagina en anus.. iemand bekend daarmee???

Hey dames !!

Ik heb een beetje rare vraag.
Ik heb af en toe een soort steken tussen mijn anus en vagina in.. Dieper naar binnen... Een heel vervelend gevoel maar het doet niet echt pijn...
Iemand die hier ook last van heeft gehad of kan ik beter even contact opnemen met mijn gyne of hij het misschien weet ??

Liefs Esther

Hai, als je een soort kramp-steken bedoelt weet ik wat je voelt. Ik heb mijn hele leven al last van onregelmatige en moeilijke stoelgang en als ik begrijp wat jij bedoelt is het kramp in je endeldarm, het laatste stukje darm voor je anus. Als ik harde en/of moeizame stoelgang heb gehad kan de kramp tientallen minuten aanhouden. erg pijnlijk. je kunt niet meer op of om. ik ben er wel eens flauw van gevallen, zo'n pijn doet het. Heel soms komt het ook spontaan op.

De enige remedie die ik weet is, op de wc de boel ontspannen en wachten tot het overgaat.

Als ik er helemaal naast zit, heb je zojuist meer info gehad, dan waar je op zit je wachten hahaha en ben je ongewenst helemaal op de hoogte van mijn endeldarm verhaal.
xxx Annette

Dag mensen,

Ik ben niet meer zwanger, 8 maanden geleden bevallen ( keizersnee ) van een gezonde dochter. Maar ik heb dus ook die erge kramp alleen als ik ongesteld wordt. En het doet zo erg pijn dat ik het eruit moet schreeuwen!

Tja maar wat kan je hier tegen aan doen? NAar de huisarts, vind het eigenlijk een beetje raar als hij daaronder moet gaan kijken!

Groetjes,

Hoi Esther,

Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en heb af en toe ook steken "aan de onderkant" en dan iets naar binnen. Mijn verloskundige zegt dat de baby dan draait met zijn hoofdje in het bekken, dat geeft een stekend / drukkend gevoel.
Weet niet of dat van jou hetzelfde is.

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan