Steken van binnen....

Hallo meiden,

Sinds een paar dagen voel ik zo nu en dan (meestal in de avond) steken van binnen.....ze trekken van beneden naar boven.........het is wel pijnlijk maar duurt maar even.....

Ik weet nog dat mijn zus dit ook vertelde alleen toen zat haar zwangerschap er bijna op......

Wie herkent dit?

Liefs

Ik herken dit van alle drie de zwangerschappen. Het zijn rekkende banden. Je baby en je baarmoeder moet groeien en dat levert soms vervelende steken op. Ik kreeg het steeds rond de 6e maand. Nu dus. Aan het eind had ik het juist veel minder. Dit is namelijk de fase waarin ik toch nog te veel hooi op mijn vork neem. Aan het eind kan dit echt niet meer ;)
Maar als je het niet vertrouwd, ga dan gewoon even bij de verloskundige langs.

Heb ik ook gehad. Die steken waren in de zij, soms rechts en dan weer links, over bij week 25, heeft een kleine 2 weken aangehouden en is nu weer weg. Heb wel nog steeds een drukkend gevoel in het middag van mijn buik (onderin), maar dat is denk ik ook normaal!

Maar ik denk als de steken echt lang aanblijven, (dus constant) dat dit niet goed is. bij mij was het af en toe, niet constant.

Succes ermee!

Terug
Bovenaan