steken van "onder"

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Heb al een aantal dagen flinke steken van "onder". Ik vraag me af wat dit kan zijn. Is de baby misschien al aan het indalen, ik weet het echt niet.

Kan me zo snel ook niet meer herinneren of ik dit bij mijn zoontje Binck heb gehad. Heb over 1 1/2 week pas weer controle en dan stel ik deze vraag zeker. Maar misschien weet 1 van jullie wat het kan zijn.

Hoe gaat het trouwens met iedereen? Nog even en we mogen onze baby echt vasthouden en bewonderen. Wat gaat het snel, he.

Liefs mamabinck.

Hoi mamabinck,

Ik heb helaas geen antwoord voor je maar wil even aangeven dat ik ook uitkijk naar de reacties op je vraag. Ik heb daar nl ook last van. Soms steken van binnen "daar onder" zeg maar en anders voelt het ook weleens alsof ik daar spierpijn heb?!?

Vroeg me ook al af of het indalen kan zijn. Ik ga volgende week naar de vk dus zal het ook even navragen...

ben benieuwd..

liefs
KC

Hoi hoi,

Wat super dat je gereageerd hebt om mijn topic.

Soms is het echt vervelend, zeker met lopen. Ken jij dit ook?

Liefs mamabinck.

Morgen ga ik naar de Vk en ik wilde het eigelijk zelf ook al vragen. heb het zelf namelijk soms ook. Ik dnek wel dat het lichaam aan het veranderen voor de bevalling en ja bij Joly had ik het toen ook, maar kan me niet meer herinderen wat het toen was.

Moinque

quote: mamabinck reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2007 15:48:49'));

Hoi hoi,

Wat super dat je gereageerd hebt om mijn topic.

Soms is het echt vervelend, zeker met lopen. Ken jij dit ook?

Liefs mamabinck.

Hoi hoi,

Met lopen heb ik er ook zeker last van, vandaar dat ik het ook vergelijk met een soort "spierpijn". Volgens mij gaat iemand het morgen al navragen bij haar vk. Ben erg benieuwd naar het antwoord...

liefs KC

Hoi mamabinck,

Even nog een aanvulling. Jouw idee over indalen is misschien wel goed. Heb even gekeken en kom op deze site (en andere)  er iets over tegen:
http://www.jongegezinnen.nl/
jongegezinnen/zwanger/zwangerkalender/rij3/week31/
(sorry, kan niet in 1 regel)
klinkt wel bekend...

liefs KC

Hoi meiden!

Zou het niet een beginnende bekkeninstabiliteit kunnen zijn?
Ik heb er zelf geen last van maar begreep dat je dan ook last van daar beneden kan hebben? Nou ja, navragen bij de vk geeft hopelijk meer duidelijkheid!

Ps mamabinck: wij noemen onze zoon al sinds het begin van de zwangerschap Binck/Bink! En weet je dat het me nu pas opvalt dat jouw zoon zo heet? Haha stom he, kijk er al maaaaanden naar! Ik zou mijn zoon graag zo willen noemen (lekker stoer!) maar mijn vriend helaas niet...hoe werd er in jullie omgeving gereageerd op de naam Binck? Omdat het toch wel een aparte is...

Liefs Renske

Hoi mamabinck en andere meiden!

Zelf denk ik dat het inderdaad het indalen van de baby is wat jullie voelen. Ik was met 30 weken bij de Vk en toen was bij de baby al aan het indalen. Een aantal dagen voor dat bezoekje aan de VKhad ik ook van die vervelende steken "van onder".

Nu is dat wel helemaal weg, alleen heb ik nog weleens last van een soort beginnende kramp in mijn rechter lies. Ook heb ik soms last van een soort zadelpijn, zonder dat ik gefietst heb! Zal er ook wel mee te maken hebben.

Ik ben benieuwd naar jullie bezoekjes aan de VK en Gyn. Ik krijg veel reacties van mensen die zeggen dat het VEEEEL te vroeg is dat de baby bij mij ingedaald is en dat ik volgens hun vast en zeker een te vroeg geboren baby ga krijgen!!! (Mijn buik is ook echt al veel lager er kan een vuist tussen mijn borsten en buik
Bowen was ook met 30 weken ingedaald en die is met 38 weken geboren.

Ben dus benieuwd wat er tegen jullie gezegd gaat worden. Laten jullie het weten als jullie geweest zijn??!!

Liefs, Mar

Terug
Bovenaan