steken/zeurderige pijn in onderbuik

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Even een vraagje, heb de vraag ook gesteld in het 'zwanger worden' forum, maar ben toch ook wel erg benieuwd naar jullie mening;

Sinds december 2006 ben ik gestopt met de pil. Zit nu in  de 5e ronde en heb maandag mijn nod. Nu heb ik al een een aantal dagen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Ook af en toe steken. Het zit ongeveer op de hoogte van je eierstokken. Normaal gesproken als ik ongi moet worden heb ik hier geen last van. Iemand hier ervaring mee (gehad)? (Kon het niet laten om vanochtend een test te doen , maar was helaas negatief , misschien te vroeg getest?)

Liefs,
Jazz

hoi jazz!
ik heb precies hetzelfde en daarbij ook nog pijnlijke borsten.
Heb vanochtend een testje gedaan en zag een heel licht tweede streepje... Durf nog niet blij te zijn voordat er een dikke vette streep verschijnt. Zo spannend!

Dat we snel allebei zo ´n positieve test in de hand houden....

succes! groetjes, Lieke

Hoi Jazz,

Hopelijk heb je wat aan mijn ervaring. Kort nadat ik mijn eisprong had en dus ook kort na de bevruchting kreeg ik ontzettend last van mijn borsten. Ik had niet het idee dat ik zwanger kon zijn, want mijn NOD zat nog zo'n 10 dagen weg.

Een paar dagen voor mijn NOD kreeg ik ook last van dat zeurderende ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik. Ik heb dit altijd als ik ongesteld moet worden, dus dacht ook nu dat ik het moest worden. Normaal gesproken als dat gevoel komt, ben ik ook binnen een dag ongesteld. Ik werd alleen niet ongesteld.
Vrijdags had ik mijn NOD en zaterdag toch maar een test gedaan. Uitslag was negatief. Ik begreep er niets van, want die pijnlijke borsten en die onderbuikpijn moesten toch ergens vandaan komen.

Dinsdags kon ik er niet meer tegen. Ik kon niet meer met goed fatsoen achter de pc zitten, want ik had het idee dat er een ballon in mijn buik zat die zich langzaam oppomptje. 's avonds laat ben ik nog naar de apotheek gegaan om een test te halen en die woensdagochtend heb ik de test gedaan. Er kwam een heel licht streeptje. Ik kon het niet geloven. Die donderdagmiddag heb ik weer een test gedaan en toen kwam er echt een dikke vette streep. Hartstikke zwanger dus!

Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar zo is het bij mij gegaan.

Groetjes Venia

Terug
Bovenaan