steken

Hoi!
Waarschijnlijk heeft dit te maken als (voor)teken dat je baby gaat indalen. Het kan geen kwaad, is juist goed teken, alleen een beetje vroeg misschien, normaal is zo rond de 34e week. Groetjes en sterkte,
Kris, 33wk.
 
Het zou ook kunnen dat het je bekken zijn, dat heb ik ook gehad. Het wordt allemaal zwaarder nu en daar moeten je bekken ook aan wennen. Als je er erg veel last van hebt, moet je proberen om niet teveel te tillen en het rustiger aan gaan doen. Vraag anders je verloskundige even. Groetjes...
 
Ja, heb ik al een tijdje last van. Bij mij hangt het inderdaad samen met mijn bekken (zoals Laura als zegt dus).
Inderdaad rustig aan doen, tillen en traplopen zo min mogelijk en krijg je nog meer last rond dat gebied dan kan fysiotherapie verlichting geven.

sterkte ermee en rustig aan hoor!
groetjes Karin
 
Bedankt voor de reacties !!!...dat rustiger aan doen gaat helaas niet want ik doe al zo rustig mogelijk en dat is dus vrijwel niks... alleen maar rust....dus het is gewoon incasseren en afwachten... och nog maar 11 weekjes te gaan !!! :)
 
hoi!

ik had dit bij mijn 1e zwangerschap ook en mij vk zei dat het kwam doordat je schaambeen gaat "versponsen" klinkt heel bizar, maar dat is nodig om het bot wat soepeler te maken onder invloed van hormonen zodat straks het kindje makkelijker kan "passeren".
is wel vervelend gevoel he... brrrr

nou goede zwangerschap verder!
 
Terug
Bovenaan