steken!!!!!!

hoi meiden!
ik heb een vraag.
ben 10 weken en zo'n zeurende buikpijn. telkens krampen en heb steken van mijn lies tot mijn borsten.
eigenlijk net boven mijn vagina....
hebben jullie dat ook???? doe dan moeite om rechtop te blijven staan.
zolang er geen bloed bij komt kijken is het volgens de verloskundige een normaal verschijnsel.
alleen zit het mij niet lekker......
onzeker dat het mis gaat....
hoop op antwoord, dat zou mij echt gerust stellen.
gr
 
hi,

Ik ben bijna 6 weken zwanger en heb vanaf het begin al buikpijn en steken. Ik heb 4x een miskraam gehad dus ben ook super onzeker. Nou heb ik al meerdere stukjes op dit forum gelezen van vrouwen die het ook hebben en het heeft te maken met het oprekken van je baarmoeder. het schijnt erbij te horen. Ik heb het meestal 's nachts en 's morgens vroeg.

Sterkte

Gr. Kim
 
Ik ben al 31 weken zwanger en heb nog steeds last van buikpijn. Bij mij heeft het te maken met het groeien van de baarmoeder. Maar het kan bij iedereen wat anders zijn.
 
Bedenk ook even dat alles daar binnen nu opgerekt en verplaatst (darmen!) word om plaats te maken voor de kleine. Daar kan die pijn vandaan komen. Hopelijk kun je hier iets mee.
 
Ik ben nu ruim 20 weken zwanger en heb er met vlage nog last van. Volgens mijn verloskundige is het een heel normaal verschijnsel en heeft het te maken met het oprekken van de baarmoeder. Ook ik was bang dat het iets ernstigs was ik heb namelijk 4 keer een miskraam gehad en toen had ik die verschijnselen niet zo heftig. Goeie tip.......ga lekker op bed of op de bank liggen met een kruik of hitte pit zak en de pijn verlicht aanzienlijk.

Monique
 
Ik had ook, met name in het begin, vreselijke buikpijn. Zo erg, dat de gyneacoloog ervan uitging dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was! Gelukkig bleek al snel dat dat niet zo was. Die heftige pijn heeft best een tijd geduurd. Nu ben ik 25 weken en heb ik af en toe nog buikpijn en steken. Ik zou me als ik jou was niet te veel zorgen maken. ik heb het zelf beschouwd als het bewijs dat mijn lijf hard aan het werk is om ruimte voor dit kindje te maken!
 
Ik ben 13 weken zwanger van de 2e en herken die steken zeker. het heeft veel te maken met het oprekken van de baarmoeder, zoals de andere meiden ook al zeggen. Probeer je niet al te ongerust te maken.
 
Heb het ook,, de ene keer erger dan de andere,, Heb ook erg last van mijn rug hierbij,, pijn zou wel uitstralen??
Ik denk ook af en toe? is dit wel okay.
Maar niet te veel denken,anders is dat ook weer niet gezond he?
groetjes
 
Terug
Bovenaan