Steken.

A

Anoniem

Guest
Hoi,
heb een "ik maak me zorgen daggie" geloof ik...
Ik heb nu ontzettend last van pijnijke steken in mijn buik.
Eerste kindje, zes weken zwager.....alles nieuw en geen ervaring dus denk dat ik me daarom zorgen maak. Als ik stil zit doet het zelfs ontzettend pijn. Is dit pijn omdat zich er vanalles moet vormen en groeien in mijn buik? Hebben meer meiden hier ervaing mee rond de zesde week?

Liefs Simone (misschien té overbezorgd....)

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dat je je zorgen maakt is heel normaal hoor, dit is mijn 2e zwangerschap en nog maak ik me wel eens zorgen.
Maar die steken heb ik ook gehad. Dat komt doordat je baarmoeder uitzet en je banden uitrekken. Maar als je het echt niet vertrouwd altijd de verloskundige bellen. Zij kunnen je precies uitleggen van hoe en wat.
Heel veel succes

Liefs Maria
36w2d zwanger van 2e zoontje!

Ik had met 11 wkn ontzettende steken en bloedverlies dus ik maakte me ook ontzettend zorgen! Het viel ook natuurlijk op n feestdag dus niemand te bereiken.... We zijn toen gewoon naar de spoedeisende hulp geweest, en gelukkig niets aan de hand! Het stelt je ontzettend gerust om even te laten kijken dus ga je niet onnodig zorgen lopen maken!
Heel veel succes
L81 (28 wkn)

hoi simone,

ik snap dat je je zorgen maakt ,ik zelf heb het de hele zwangerschap last van gehad van die steken aan beide kanten vanmijn buik onderin had ik het altyd ik legde er altyd een warme kruik of zoiets op en dan ging het wel maa ik heb wel eens zitten huilen zo erg de dokter wist eigenlijk nooit wat het was kon niets vinden op echo dus zaler wel bij horen maar al je het niet vertrouwd ging ik wel even langs de verloskundige of dokter want wat het bij de een is hoeft het niet bij de ander te zijn!
dus als het doorzet zou ik toch even gaan ik heb het wel gedaan toen!

groeten jamie   mama van devran

Terug
Bovenaan