Steken!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi mamma's

Misschien kunnen jullie mij helpen.Ik heb
sinds een aantal dagen nogal wat steken
in mijn vagina().Weet iemand van   jullie
wat dit zou kunnen zijn.Niet super pijnlijk
maar vervelend.

Alvast bedankt.

Groetjes Anita

hoi,

Ik heb dat ook al een aantal weken hoor, ik vind ze soms wel wat pijnlijk eerlijk gezecht maar wel meer vervelend idd.
Nou had ik op dit forum ergens iets gelezen hierover, weet helaas niet meer welke topic dat was...
Het kan geen kwaad en veel vrouwen schijnen hier last van te hebben.

nou ik leef letterlijk met je mee hihi

groetjes moeke 15 weken

Hoi Anita.

Ik heb zelf ook last van steekjes/krampjes op dezelfde plek. Bij mij zijn het indalingspijntjes. Ik weet niet hoe lang je zwanger bent?
Ik ben nu ruim 38 wkn zwanger, maar had ook al krampjes eerder in de zwangerschap, dat kwam weer omdat m'n baarmoeder toen goed aan het groeien was.

Groetjes Eva
38 wkn en 1 dag zwanger

Ha Cooper!

zo herkenbaar!! Ik heb dit sinds een paar dagen, vooral nadat ik heb gelopen of druk bezig ben geweest in huis ofzo...bij mij kan het soms ook wel pijnlijk voelen... Heb toch even de VK gebeld, en zij zei al, bandenpijn waarschijnlijk, of gewoon de baby die flink aan het groeien, maar toch ook in de gaten houden ivm bekkeninstabiliteit.

Sterkte ermee!

Gr.Marieke
18.2 weken

Ik heb dat tijdens mn eerste zwangerschap ook gehad. Alsof je van binnenuit wordt geprikt met een mes of naald! Heel vervelend, maar niet erg.

Bij mij kwam het en ging het. Vooral als ik die dag druk was geweest, werd het erger. Wat mij opviel was dat ik het ook vaak had als ik de baby minder voelde schoppen. Op dagen dat ze dus net iets anders als anders in de buik lag. Waarschijnlijk lag ze dan erg laag waardoor er bepaalde zenuwen klem zaten. (denk ik hoor, ik ben natuurlijk ook geen expert)

Nou Pauline, misschien geen expert, maar je verhaal klinkt wel heel aannemelijk! :)
Het viel mij namelijk ook al op, dat ik de beeb minder voelde inderdaad als ik die steken kreeg, en ik heb met de angelsound geluisterd en het viel mij op dat de beeb wat lager zat...dus jou verhaal sluit hier mooi op aan! Vandaag trouwens een vrije dag, en ben lekker niets aan het doen, en meteen helemaal geen last gehad...dus inderdaad kan het ook zijn als je druk bent geweest blijkbaar!

Ik had dit ook, maar bij mij had het er mee te maken dat de kleine al aan het indalen was.
Je kan altijd even vragen bij de vk wat het is..
Fijne zwangerschap nog!
Groetjes Maaike
mama van Aymée (17-05-2009)

Terug
Bovenaan