steken

Ik voel de hele dag al steken in mijn rechterborst. Heeft iemand een idee wat dat kan zijn? Ik voel geen harde plekken (maar is misschien ook lastig met cup F) en voel me niet koortsig. Kun je voor zoiets ook het CB bellen om advies? Ik ben zo bang dat er iets mis is en de borstvoeding in war wordt geschopt.

Hoi. ik heb dat ook wel eens. Goed masseren onder de douche helpt bij mij altijd wel.
Lekker warm water er over laten stromen. Of een keer tussen door leeg kolven. Het cb kun je altijd bellen  als je vragen hebt. Hopelijk is het snel over!!
Groetjes Mikkie.

Hallo

Waar voel je de steken? Ik had het na het voeden op en rond mijn tepels. Dat bleek spruw te zijn. heel vervelend en gaat niet vanzelf over. Het voelde branderig stekend aan. Als je het daar hebt, kan je beter even naar de huisarts voor een smeersel voor jou en de baby.
Overigens hoop ik niet voor je dat dit het is. Erg vervelend!

Groeten,
Rosanne, mama van :Loek

Ik voel het op verschillende plekken: vooral vanaf onder de oksel richting de tepel (een spier?). En soms onder de tepel en een keer voelde ik het rond de tepel. Ik heb niet de hele tijd pijn. Ik heb het cb gebeld, maar daar werd ik niet veel wijzer van. Ik zie geen plekjes bij Vera in de mond. Ze drinkt volgens mij normaal. Morgenochtend moet ik naar het cb met Vera (8 weken oud) dus zal ik het even duidelijk voorleggen en als ik dan nog geen duidelijkheid heb, bel ik de huisarts. Ik heb idd geen zin in spruw!

Terug
Bovenaan