steken ??

hallo ik   heb een beetje een rare vraag en weet niet zo goed hoe ik hem het netst... kan stellen....

maar goed
hebben meer vrouwen last van steken in de vagina?
ik heb dit van mijn dochtertje na mijn mening nooit gehad....
en nu heb ik er al bijna 2 weken last van.. de ene dag wel en de a ndere weer niet.......
tis best een vervelend gevoel

hebben jullie er ervaring mee??
groetjes mij

Ik heb last van mijn bekken en daardoor heb ik wel pijn in mijn schaamstreek / liezen, maar ik weet niet of dat dezelfde pijn is die jij bedoeld....
Misschien toch eens je vk vragen???
Sterkte er mee!
Groetjes, J

Hallo, ik denk te weten wat je voelt!

Al vrij snel in de zwangerschap had ik dit ook.
Ik dacht zelf dat het een soort indalingsweeen waren.
Kreeg ze op verschillende tijdstippen, kort of lang, in rust of actief en ze konden echt heel erg steken.

Volgens VK komt het dat het kindje in een tweede zwangerschap meer druk naar beneden kan uitoefenen. (Vanbinnen is alles iets slapper)
Bij ons lag het kindje een lange tijd met zijn/haar hoofdje naar beneden en had ik er last van  sinds kort is ie gedraaid en heb ik er geen last meer van gehad!

Hoe ligt jullie kindje?

Weet dat het echt pijn kan doen enuh vroeg of laat zal ik er ook weer last van krijgen moet toch een keer weer naar beneden met het hoofdje!

Groetjes Sabine (32+6)

Hoi,

Ik heb hier bij mijn vorige zwangerschappen ook erg last van gehad, inderdaad omdat het met het koppie naar beneden lag.. bij elke stap had ik het gevoel dat er een breinaald in gestoken werd... dus heeeel erg langzaam lopen en veel stilstaan...
Gelukkig heb ik het nu (nog) niet...
Ben nu 34 wkn en 1 dag....
Sterkte!
Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan