steken

A

Anoniem

Guest
Ik heb sinds gisterenavond elke keer licht steken bij mijn vagina in de buurt irritantte steken net alsaf ze met een mesje prikken van binnen.
Niet echt heftig dat ik uit schreeuw maar wel gevoelig.
Zal dit iets met het begin van de bevalling te maken hebben???
liefs sandra 38 wk en 3dg

Dit kunnen ook indalings weeen zijn of is je kindje al volledig ingedaald?
Ik heb namelijk soms ook vreselijke steken van onder en begin nu ook te waggelen hahahaha. Net of ik met benen wijd moet lopen/zitten.
Ook als ik ga staan moet ik me eerst uitrekken omdat ik anders vreselijke buikkramp heb en dan waggel ik verder ..

Lang leve de laatste loodjes
Ik hoop zsm ook mijn 2e dochter in mijn armen te mogen houden (haha zal wat wezen als het opeens toch een jongetje wordt...). Mijn dochter was geboren met 39,4 en dat is voor mij as vrijdag dus baby 2 mag van mij ook wel wat daagjes eerder komen.

Monique

hoi   hoi

de keine is al volledig ingedaald dus snap er niks meer van
groetjesss sandra

Hi,

Wat je voelt is waarschijnlijk het hoofdje dat om zijn as draait. Je kindje kan nl. nog wel helemaal of deels om zijn as heendraaien en dit geeft van die irritante steken. Omdat ik er zelf ook last van heb heb ik dit laatst nagevraagd aan de vk en die vertelde dit.

ja heb ik ook, heb gevraagd aan de verlos en het zijn indalingsweeen, balen he.
ik heb ook krampen in me boven benen dat ik af en toe moet gillen, en ik wil ook dat het snel gebeurt want ik hou het niet meer.

Manal 38+2

hai,

Ik had dat ook en kreeg de volgende uitleg; vroeg in de zwangerschap is dit een aanpassing van je baarmoedermond. heel normaal en veelal van buiten naar binnen gerichte steken. Nu tegen het einde zijn ze meestal van binnen naar buiten (ik dacht dat meisje van mij heeft nu al mijn aarappelschilmes te pakken). Deze hebben veelal met je vliezen te maken. Bij controle bleek mijn vliezen al iets los te zijn gekomen (niet gebroken dus!!!!!) Ik ben inmiddels 2x gestript en daarbij voel je direct die herkenbare steken. Even naar maar bij de tweede keer bleken de vliezen al bijna helemaal los te zijn gekomen van de mond. En had ik dus 2cm ontsluiting.

Hoop jullie zo weer wat te hebben geholpen. groetjes Co-tje 39w (wacht ongeduldig af)

Terug
Bovenaan