steken?

A

Anoniem

Guest
hey meiden

sinds een aantal dagen achter elkaar heb ik constant last van steken in mn onderbuik, ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen het is niet echt buikpijn meer een borrelig gevoel van binnen.

kheb wel een test gedaan gister deze was negatief, maar ik heb eigenlijk te vroeg getest (ik kon het niet laten haha).
de streep zag er wel anders uit dan normaal hij was maar voor de helft donker en in de beschrijving stond dat de test dan ongeldig is.

iemand hier ervaring mee? of loop ik mezelf weer gek te maken...

liefs

Maak je zelf niet al te gek hoor, hoe moeilijk dat ook is. Wanneer is je NOD dan? Ik had afgelopen ronde ook na mijn eisprong van die borrels in mijn buik, beetje stekend gevoel maar het lijkt ook weer op dat gevoel wat je hebt als je echt honger hebt, lucht wat naar boven borrelt ofzo......moeilijk uit te leggen......

Bij mij ging er ook alles door mijn hoofd en voelde me ook zo anders als alle voorafgaande rondes maar je lijf kan je ook goed voor de gek houden.....Ik zeg dit alleen uit zelfbescherming, bedoel het goed!!

Sterkte en succes met afwachten! Zo irritant he?!

Liefs Lynn.

ja wachten is zeker irritant:( bij mij voelt het de ene keer als steken andere keer borrelig, niet als een hongergevoel tis idd moeilijk uit te leggen...

nod, is dat de dag dat je ongie moet worden? ik weet het niet zo goed mn vorige ongesteldheid begon 29-10 en als ik het terug reken naar die ongesteldheid daarvoor zitten er 24 dagen tussen.
is mijn nod dan 21-11??

xxx

Ja klopt! NOD is de dag dat je (eigenlijk NIET) ongesteld moet worden..... 24 dagen is wel een korte cyclus maar het kan wel..... ik denk dat je je vorige cyclus dan indd even moet aanhouden.....

Sterkte meid! Liefs

oke duidelijk hihi dan maar weer ff afwachten dan ga ik de 21e weer een test doen.

xxx

Heb ik ook een keer gehad..... Helaas toen gewoon ongesteld geworden maar iedereen is anders dus wie weet"..........

Succes met wachten!

Terug
Bovenaan