Steken

Even mijn ongerustheid spuien hier hoor :)

Ik heb sinds vanmiddag lichte steken links onderin mijn buik, lijkt wel net naast mijn baarmoeder... Maar alleen links... Het is niet zo dat ik dubbelklap van de pijn ofzo, maar het is toch vervelend. Het steekt, maar op een zeurderige manier. Vooral als ik inadem, dus lekker frequent ook...

Iemand hier die dit ook kent? Ik ben inmiddels midden in mijn 27e week, dus wie weet hoort het er gewoon bij, maar ik wilde het in ieder geval even checken... Anders morgen misschien even de vk bellen.

Alvast bedankt! :)

Ik had het zondag, gewoon de hele dag door! Eerst dacht ik zullen wel de banden zijn....maar het bleef maar zeuren gewoon de hele tijd. Dus ik ben de volgende ochtend naar de huisarts gegaan met urine. Ik kon wachten op de test..en ja hoor! Blaasontsteking ik heb gelijk een kuur gekregen ( die je mag gebruiken tijdens je zwangerschap)....en gelijk die avond had ik al geen pijn meer! Werkt dus perfect, als het aanhoud of je wilt het zeker weten zou ik gewoon langs de huisarts gaan even! Kunt er maar beter snel bij zijn....hoef je ook niet met die pijn te lijven lopen :)

Hoi,

Ik heb het ook gehad een aantal dagen en dan een paar keer op een dag. Had het ook alleen maar links en vooral bij bukken of tillen. Heb toen verloskundige gebeld en me laten testen op blaasontsteking. Dit was het bij mij niet, was mogelijk Bandenpijn. Het is nu wel veel minder, maar voel het soms nog steeds.
Ga er vanuit dat t Bandenpijn is, maar vind t wel vreemd dat het alleen links is. Precies ter hoogte van me broeksband.

Sterkte ermee :)

Gr.

Bandenpijn kan alleen aan 1 kant zijn, beetje afhankelijk hoe die kleine ligt. Als het kindje meer aan 1 kant ligt, komt er meer spanning op 1 van de banden te staan. Dat is vaak een stekende, zeurende pijn.
Ik heb het op het moment weinig, maar heel regelmatig gehad met opstaan...dan moest ik even tot 10 tellen...

Terug
Bovenaan