Stekende pijn borst

<p>4 weken borstvoeding gegeven, daarna over gegaan naar flesvoeding. Ik geef de fles nu 7 weken. </p><p>Soms voel ik nog steken bij mijn borst, rechts boven dichtbij de oksel.</p><p>Zou dit nog komen doordat ik borstvoeding heb gegeven, heb ook een borstonsteking gehad met 4 weken...</p><p>Wat zou dit nog kunnen zijn?</p><p>Weet iemand dat?</p>
 
Hi,
Jeetje wat naar voor je. Ik weet er helaas ook alles van. Ik heb ook een borstontsteking gehad wat uitliep op een grote abces. Bij mij zat deze op m'n borst langs de tepel. Uiteindelijk is er een best wel grote plek overgebleven waar de huid heel dun is (je ziet altijd de aders er doorheen) en wat nog weleens steekt. Dit was allemaal rond Februari 2018. Dus ik denk dat je er echt nog wel last van kunt hebben. Bij mij was het ook niet zo snel weg die hele ontsteking, heb eerst 2 lange kuren gehad en daarna begon het beter te worden. Succes meid, en als je het niet vertrouwd even laten checken bij de huisarts. 
 
Dankjewel, ja wordt er erg onzeker van.
Als ik het maandag nog heb ga ik naar de dokter.. 
 
Wow dat is ook niet niks wat jij hebt meegemaakt. Wat een ellende he
 
Dat snap ik helemaal. Echt even doen ja als je er last van blijft houden. Was niet leuk idd, ik heb een keizersnede gehad en ik zeg altijd ik zou die zo nog 20 keer over doen ipv 1 borstontsteking. Wat deed dat pijn zeg, en weken lang ook. Ik heb ook altijd gezegd ik ga nooit geen borstvoeding meer geven, ben nu 20 weken zwanger en de kans dat ik het niet ga doen is nog steeds heel groot. Veel te bang dat dat ooit nog eens terug komt. En ik had nog geluk, ik was die week 2 keer bij de huisarts en hij zei toen als het na het weekend nog niet open is gegaan stuur ik je naar het ziekenhuis en wordt het alsnog opereren. Uiteindelijk ging die abces zondags in de avond godzijdank uit zichzelf kapot. Ik begrijp je als geen ander. Rustig aan meid!
 
Terug
Bovenaan