Stekende pijn en licht bloedverlies

Dag dames. ik hoop dat iemand me kan helpen ??
Ik had op 11/12 mijn eerste miskraam op 5 weken.
Op 14/2 had ik mijn 2e miskraam na 8 weken zwangerschap.
Op 9/3 had ik gedurende 2-3 dagen bloedverlies, waarvan ik veronderstel dat dit mijn menstruatie was hoewel ik dit vrij snel vind na de MK?
Nu heb ik sinds gisteren serieuze steken in mijn onderbuik en een pijnlijke onderrug en vandaag ook klein beetje rozig bloedverlies.
Ik begrijp er helemaal niets meer van en kan alle “kwaaltjes” ed niet meer plaatsen en word er gek van. Iemand iets gelijkaardig meegemaakt of die me kan helpen/ geruststellen aub??? Dank je!

Och meisje,
wat heb je een hoop pech zo vlak achter elkaar!
Ik heb mijn innestelingen gevoeld als een paar uur menstruatieachtige krampen (vooral s nachts) en daarna wat lichtroze bloedverlies (vooral bij afvegen). Dat kan na 2 of 3 dagen ook een beetje bruinig zijn. Dus het zou best wel een innesteling kunnen zijn. Helaas ben ik ook wel eens 4 fmdagen na de innesteling ongesteld geworden, toen was er blijkbaar toch iets fout gegaan. Hoe moeilijk ook: ik zou willen zeggen totdat er een serieuze menstruatie doorbreekt: houdt moed! En probeer wat afleiding te zoeken, al weet ik dat dat soms erg lastig is.

Allereerst enorm bedankt voor je reactie! Ja, het is heel heftig en ik probeer inderdaad moed te houden en positief te blijven, al is dat vaak heel moeilijk... 
nog enkele dagen (bang) afwachten dus...

Terug
Bovenaan