Stekende pijn zijkant buik

<p>Hallo allemaal! Ik ben hier helemaal nieuw, wij zij er vrijdag achter gekomen, na heel wat zwamgwrschapstesten die elke keer een heel licht streepje gaven, dat we toch echt zwanger zijn! Gisteren een dikke streep op de test! </p><p>Aankomende week ben ik 5 weken zwanger, en voel me gelukkig heel erg goed. Dit is mijn eerste zwangerschap en super onzeker. Ik voel de hele tijd aan de linkerkant van mij zij, net boven mijn heup, een zeurende pijn en vooral als ik heel druk ben geweest. Wie herkent dit ook? Ik ga morgen bellen naar de verloskundige om een afspraak in te plannen voor een intake. Ik zal dit morgen ook gelijk even aangeven dat ik er zo last van heb! </p><p>Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!</p>
 
Gefeliciteerd! Ik herken die pijn van het begin van mijn zwangerschap. Je baarmoeder moet meteen groeien en dat voel je. Ik ben inmiddels 34 weken zwanger, niet om je zorgen over te maken dus. 
 
Ja dat kan zeker, de baarmoeder wordt op de plaats gehouden  door banden. Zodra de baarmoeder groeit wordt daar aan "getrokken", dat kan pijnlijk voelen. Vooral tijdens of na inspanning. 
 
Terug
Bovenaan