Stekende pijn

<p>Hoi,</p><p>Weet iemand of dit normaal is? Ik ben 6 weken en 4 dagen zwanger. En sinds een aantal uurtjes heb ik vreselijke steken in mijn rechter onderbuik. Tussentijds zijn ze soms weg maar komen snel ook weer op zetten. Ik kan er gewoon lastig door lopen...</p>

Hee, ik had hetzelfde ook rond dezelfde tijd, mij is verteld dat het allemaal bezig is daaronder met vorm geven en groeien. Ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken maar als het aan blijft zou ik morgenochtend even de verloskundige bellen die kan je vast geruststellen 

Hoi! Ik snap dat je heel bezorgd bent over alles (als ik je gestarte berichten zo bekijk) en dat snap ik heel goed! Maar laat het een beetje over je heen komen! Je baarmoeder moet natuurlijk groeien. Ik ben nu 13 weken zwanger en ik heb die steekjes ook. Allemaal heel normaal! En als je je toch nog zorgen maakt, dan zou ik de verloskundige even bellen! Wanneer heb je weer een echo? :)

[quote quote=10107382]Hoi! Ik snap dat je heel bezorgd bent over alles (als ik je gestarte berichten zo bekijk) en dat snap ik heel goed! Maar laat het een beetje over je heen komen! Je baarmoeder moet natuurlijk groeien. Ik ben nu 13 weken zwanger en ik heb die steekjes ook. Allemaal heel normaal! En als je je toch nog zorgen maakt, dan zou ik de verloskundige even bellen! Wanneer heb je weer een echo? [/quote]
Dinsdag heb ik 7 weken echo ?

Terug
Bovenaan