stekende pijn

hallo,

was ik weer even. heb sinds eind van de middag stekende pijn aan de linkerzijde van mijn buik. heb dit wel vaker, maar weet eigenlijk niet hoevaak. weet dus ook niet of dit dus een eisprong is. ik zit nu wel op dag 14 en had vorige maand dat dag 16 mijn temp omhoog ging maar op dag 20 ging hij nog weer iets hoger. dus weer alleen maar dikke vraagtekens.
gr

Je temperatuur gaat 1 tot 2 dagen na de eisprong omhoog,dus het zou geweest kunnen zijn. Als je temperatuur op 3 achtereenvolgend dagen omhoog is gegaan heb je je eisprong gehad.
Tenzij het komt van slecht slapen of griep/verkoudheid ofzo.
Eigenlijk weet je nu nog niets,sorry
Succes groetjes Fleur

Het kan van alles zijn natuurlijk.Kan inderdaad eisprong geweest zijn,maar ook iets anders.Het lichaam zit gek inelkaar.Ik zelf heb het ook geregeld,maar heb dan ook endometriose die deze klachten veroorzaakt.
Sterkte

gr suusje

Hoi Hetty,
Ik heb hier ook regelmatig last van. Heb de afgelopen maanden ook bijgehouden en ik zie geen patroon. Binnenkort ga ik voor het eerst naar de gyn . Mijn huisarts wist het zelf niet met 100% te zeggen wat het inhield (kan een eisprong geweest zijn). Ik ga er van uit dat de gyn mij meer over kan vertellen.

Gr.

Terug
Bovenaan