stel dat het niet lukt?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Wilde ff kwijt dat ik al een tijdje met de gedachte rond loop, stel dat het bij ons niet lukt, terwijl mijn man met z'n ex wel 2 dochters heeft gekregen?
Zijn nu 2 maanden aan proberen, maar nog niet gelukt.
Ook wordt ik in juli 34 jaar, zal ook wel meespelen.
Ben zo bang dat het niet lukt, kan ook aan niets anders meer denken.
Hoe ga je met zoiets om?
Elk antwoord is welkom.
Thx,

Ik denk dat dit niet een goed uitgangspunt is, je bent nog maar 2 maanden bezig dus het is niet raar dat het nog niet is gelukt. Juist omdat je er zoveel me bezig bent zou het wel eens minder goed kunnen lukken.

Als er geen (medische) reden voor is moet je er volgens mij gewoon vanuit gaan dat jullie kinderen kunnen krijgen. Ik heb laatst gelezen dat als het langer dan een jaar duurt je dan pas eens contact op moet nemen met een huisarts.

Yvonne

Hoi,
Ik denk dat je er niet van uit moet gaan dat het meteen lukt. Jullie zijn nu 2 maanden bezig dus dat is nog maar net. Er staat 1 jaar voor (gemiddeld) en ja dat is héééél lang als je graag zwanger wilt worden. Zelf zijn wij nu bij ronde 7 beland, ik moet eerlijk bekennen dat het bij mij ook weleens door mijn hoofd schiet....o jee straks lukt het niet. Vooral als je om je heen mensen hebt die na 1 of 2 maanden al zwanger zijn. Misschien kun je het eens proberen met ovultietesten, die garanderen geen zwangerschap maar dan weet je in ieder geval je vruchtbare periode.
Succes ermee....enne je moet je niet te druk maken hoor
Liefs Rene

Terug
Bovenaan