stel dat..............

A

Anoniem

Guest
stel dat je positief test, wanneer ga je het dan geloven en wanneer ga je het vertellen.
ik weet dat dat voor een ieder anders is maar ik vroeg het me zo af ook omdat ik van heel veel mensen hoor dat ze positief testen maar dat ze daarna morgen of de dag erna nog maar een keer weer gaan testen?waarom doen mensen dat als er gezegd word een streep is een streep???
en als je het dan definitief weet hou je het dan voor je of ga je het vertellen, ik denk dat ik het voor me zou houden maar wel aan mijn schoonzus zou vertellen. dus 1 persoon en verder niet?!

hoe denken jullie hier over??

quote: lovelykyra22 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 10:27:13'));

stel dat je positief test, wanneer ga je het dan geloven en wanneer ga je het vertellen.
ik weet dat dat voor een ieder anders is maar ik vroeg het me zo af ook omdat ik van heel veel mensen hoor dat ze positief testen maar dat ze daarna morgen of de dag erna nog maar een keer weer gaan testen?waarom doen mensen dat als er gezegd word een streep is een streep???
en als je het dan definitief weet hou je het dan voor je of ga je het vertellen, ik denk dat ik het voor me zou houden maar wel aan mijn schoonzus zou vertellen. dus 1 persoon en verder niet?!

hoe denken jullie hier over??

Hoi meid,

Wij hebben besloten dat, als het eenmaal zover is, we het direct aan onze ouders en zusjes/broertje gaan vertellen. Ik heb in april een miskraam gehad (was 7 weken zwanger) en toen wisten ze niet dat ik zwanger was, we hebben toen wel verteld dat ik een miskraam heb gehad en het is fijn om dat te kunnen delen. Misschien dat we een weekje wachten ofzo, want zo'n geheimpje met zn 2 is ook best leuk!!

Ik heb toen ik zwanger was ook 2 x een zwangerschapstest gedaan, de eerste was heel duidelijk een streepje, maar je wilt toch zekerheid, dus toen heb ik er nog maar 1 gedaan.

Groetjes Marije

hoi Kyra,

Wij hebben het met 7 weken verteld aan onze vrienden en met 4 weken aan onze ouders en directe familie. Helaas heb ik een miskraam gehad, maar doordat iedereen het wist hebben we enorm veel support gehad. Natuurlijk hoop ik voor je dat het bij jou allemaal goed gaat en ik zou het niet om die reden vertellen...maar goed, bij ons pakte het zo uit.
Ik weet niet wat we zouden doen als ik weer zwanger ben...of we het dan snel vertellen of de 12 weken afwachten...

Ik wens je in ieder geval een fijne zwangerschap toe!

Veel liefs,
Carla

Hoi,

Waarom mensen nog een keer testen? Geen idee! Om een extra bevestiging te hebben!
Ik kon het bij mijn eerste kindje o0ok niet geloven! het was voor heel fijn toen "moeders voor moeders"bevestigde dat ik zwanger was!

Wij hebben het met 8 weken aan familie veteld! Ook bij een tweede houden we het even voor ons zelf! Ik vind het wel leuk zo'n speciaal geheimpje samen!

Maar de reden ömdat het nog mis kan gaan"vind ik een beetje onzin! Je hebt dan immers net de steun nodig van bepaalde mensen!

Kortom doe lekker waar jullie je goed bij voelen!

ROos

Hallo!

Ik heb gisteravond positief getest en kan het niet geloven hoor. Ben nu 5 dagen overtijd, maar voel me niet echt anders (beetje gespannen borsten, beetje zeurend gevoel in buik maar dat mag geen naam hebben). Ik snap wel dat mensen nog een keer testen, zeker als je niets voelt...gewoon, voor de zekerheid.

Wij vertellen het onze familie nog niet, dat doen we na onze vakantie...maar dat moet iedereen voor zichzelf beslissen. Ook vrienden/collega's horen het na onze vakantie.

Meid, ik hoop dat je snel positief zal testen!

Ukkie26

nou ik heb vanochtend positief getest maar kan het nog niet geloven en heb ook inderdaad zelf zo van moet ik nog een keer testen???
ben wel heel blij maar ook nog wat voorzichtig dus tja....haha! maar vind het allemaal wel erg spannend!!!

Terug
Bovenaan