stel dat

Vorig jaar is mijn vader overleden ik had net een jaar weer contact met hem 2 dagen voordat hij overleed ha dik em verteld dat ik zwanger was hij was zo blij eindelijk een kleinkind die hij vanaf het
begin zou meemaken maar helaas overleed hij op 28 september en ik had het kindje verloren op de dag van zijn crematie
stel dat het kindje waar ik nu zwanger van ben op
28 september word geboren of op de datum dat mijn vader is gecremeerd ik weet niet hoe ik me zal voelen de meeste zeggen tegen me dat ik het zo moet zien dat het iets moois is maar hoe zal het elk jaar zijn als de kleine jarig is ach misschien hebben de mensen wel gelijk dat het wel iets moois is op die datum dan

Hoi Angelique,

Tja,. Dat is me een verhaal zeg. Ik kan me voorstellen dat het heel dubbel voor je moet zijn. Ik denk dat je nu niet kunt weten hoe je je zal voelen als dat gebeurt. Het klinkt gemakkelijk, maar ik denk dat je het gewoon over je heen moet laten komen. Als de situatie zich voordoet weet je pas hoe je je op dat moment voelt.

Hoe dan ook zal je vader vast supertrots wezen als je kleine geboren wordt!

Sterkte ermee!

x
Uma

Mijn nicht haar vader was overleden, een jaar later werd de kleine gehaald met een keizersnede op haar vader dr verjaardag in het ziekenhuis dat hij was overleden:s dubbel is het niet?
sterkte ermee misschien zijn dit soort dingen nodig om je in het leven ergens aan vast te houden wie weet

Hey Angelique,
Wat een heftig verhaal zeg! Dat moet wel erg dubbel allemaal zijn voor je!! Je kunt nu ook niet weten hoe je je dan zal voelen. Ik denk dat je, net als Uma zegt, het gewoon maar over je heen moet laten komen. Ook al is dat niet makkelijk! Het komt vast helemaal goed meid!

Sterkte ermee!!
liefs rosan

Terug
Bovenaan