stel ik me aan ????

hoi

bij mijn vriend in de familie zijn er 2 mensen waarvan ik het echt niet leuk vindt als ze rick vast willen houden en ik probeer dit dan ook te vermijden

dat is om de volgende redenen de een heeft een uitslag op zijn armen wat hij zelf niet weet wat het is en ik ben bang dat het besmettelijkis want hij krauwt de pukkeltje ook open de ander heeft suiker ziekte(ik weet dat dit geen kwaad kan ) en grote korsten op haar armen ik zal de details besparen maar het ziet er niet fris uit en de wonden genezen super slecht  door de suiker ziekte en omdat ze eraan blijft krauwen blijven het open wonden ik vind het gewoon smerig bij allebei en ben bang dat het besmettelijk is omdat rick ook weleens wondjes op zijn gezicht heeft (die hij zelf veroorzaakt door heel erg met zijn handjes te zwaaien )

wat zoudne jullie doen gewoon laten vasthouden of duidelijk maken dat het besmettelijk kan zijn ik heb al wel wat hints gegeven maar die snappen ze niet
of ben ik gewoon overbezorgt ???

groetjes priscilla mama van rick

Hoi

Ik snap je bezorgdheid heel erg goed, zeker als je niet weet wat het is. Maar je moet ook naar hun kijken. Ik heb zelf heel erg eczeem, en mijn zoontje nu ook. Stel je eens voor dat je kindje dat heeft, en andere mensen willen hem daarom niet vast houden. Dat zo toch heel erg pijnlijk zijn.
Hoe denk je dat het dan voor hun zou zijn dat jij niet wilt dat ze jouw kindje niet mogen pakken.
Begrijp me niet verkeerd hoor, het is niet kattig naar jou bedoeld, wat ik al zeg in begrijp je helemaal, maar als het besmettelijk zou zijn, hadden ze dat zelf wel geweten. Ze zullen het zelf ook niet leuk vinden. Waar ik wel achter sta is dat je zelf moet doen wat goed is voor jou en je kindje.  Maar ook dat je eerlijk moet zijn tegen hun.
Succes, liefs Ellen  

goh, moeilijk hoor....
ik zou het ook niet willen...maar hoe breng je dat?

als ik dan de reactie lees van ellen snap ik haar ook wel maar het is jouw kindje en ze zijn nog zo klein....en vatbaar!?
de ene vorm van eczeem is natuurlijk anders dan de andere.
als ze echt open wondjes hebben....nee, ik zou het ook niet fijn vinden.....maar nogmaals het is wel erg lullig om dat te zeggen.
ik weet niet hoe je band is met hun, en hoe je man hierover denkt?

moeilijk hoor.
ik geef jasmay ook niet aan iedereen, als ze slaapt dan slaapt ze!
als mensen vragen of ze haar vast mogen houden dan mag dat natuurlijk maar ik ga ze niet bij iedereen in hun armen duwen!
sucses ermee.
lot.

hoi
ik kan je wel begrijpen ik ben namelijk heel erg in die dingen dus overdreven vind ik het niet het is lullig omdat het familie is natuurlijk maar ik zou wel eerlijk zijn tegen hun dat   als die persoon niet weet wat het is dat hij het maar eerst na moet laten kijken omdat je kindje heel vatbaar is als ze klein zijn en als er allemaal vocht uit die wondjes komen zou ik het ook niet doen ik heb namelijk soms  exzeem op mijn voeten maar als ik mijn vriend zn sokken aan durf te trekken krapt hij zn voeten helemaal kapot omdat het dan ook gaat jeuken dus uit voor zorg doe ik dat niet ik vind dat hun zelf ook wel een beetje logisch na kunnen denken
maar je kan er ook met je vriend over hebben hoe hij daar over denkt jou kindje kan wel tegen de schimmels en bacterien die jij bij je draagt die is hij namelijk gewend maar van andere niet ik zou het goed navragen het is wel jou kind en daar ben je zuinig op voor hun kan het heel vervelend over komen dat snap ik ook wel weer maar ja het is moeilijk maar wel jou keuze en jou kind

groetjes jami

Terug
Bovenaan