stel nou!!!

Meiden,

Gisteren kwam in ene n me hoofd op stel dat het ons nooit lukt... dan gaan we de hele wereld over en reizen maken, hebben jullie dat ook wel is gehad dat het dan in ene in je opkomt en daarna is het weg..maar vandaag aan tafel tijdens het eten...zei ik tegen me vriend. stel nou dat het nooit lukt dan wil ik ver ver weg en reizen maken... ook al houd me vriend niet heel erg van vliegen maarja... hij gaat gewoon mee haha..!!
en toen zei die wel tegen me van ja laten we dit maar eerst afwachten en er niet vanuit gaan dat het nooit gebeurt...

nu is het ook inderdaad afwachten van hoe deze icsi gaat verlopen nog 2,5 week voor de punctie...

ja dat heb ik ook gehad, voordat onze kleine meid er was en toen hadden we het ook over reizen, aan apartementje en een kleine auto kopen. Maar gelukkig is het gelukt. En ik duim zo voor jou dat het ook lukt. Want het is goed om naar alternatieven te kijken, maar je grootste wens is toch een lief baby'tje. Ik duim zo voor jullie!

We hebben het nu trouwens weer, dat we denken hoe het is als we geen tweede zullen krijgen.

liefs wenser

Ja maar waarom ga je dat zowieso niet doen? Hoeft niet ontzettend ver te wezen misschien maar juist dan..Ik weet natuurlijk niet of dat kan maar toch :) Sterkte en succes met alles!

Heel herkenbaar!! Ook wij praatten heel veel over het stel dat... Wij hebben samen al heel veel van de wereld gezien, maar er waren nog een paar onontdekte plekjes ;) Toen ik voor het eerst naar de acupuncturiste ging, zei ze dat ik wel moest oppassen met deze gedachten. Het blokkeerde mijn energiebanen en dan zou het inderdaad nooit lukken. Of doen of uit je hoofd zetten en geloven in het positieve. En zie!! Ik heb het laatste gedaan en de tweede IVF was raak!! Toeval?? Er zijn in die periode heel veel gekke dingen gebeurd, dus geloof er wel degelijk in!! Tuurlijk is het niet erg om naar alternatieven te kijken, maar houdt ajb hoop!! Ook voor jullie is het weggelegd. Let maar op!

Heel veel sterkte en succes, meis! Het duurt nu niet lang meer tot de punctie!!

Liefs xx

Ik heb die gedachte ook gehad, zouden vorig jaar september een puppy gaan uitzoeken als ik nog niet zwanger was...Maar de baby die we in juni kregen, vonden we toch een stuk leuker!

Enne Star bij ons is het juist andersom gelopen, juist doordat ik ging "accepteren" dat het misschien nooit ging lukken, ben ik denk ik veel rustiger geworden en is de zwangerschap wel goed verlopen! Was de laatste ICSI poging zoveel rustiger en een stuk minder mee bezig in mijn koppie, geloofde het zelfs niet toen ik zwanger bleek...maar ja ons meisje ligt toch echt boven te slapen...

Dus mits je die gedachte niet negatief vasthoudt, maar ziet als acceptatie dat er ook een leven zal zijn na de MMM, hoe moeilijk ook, dan kan het ook positief uitpakken! Ik was er echt van overtuigd dat het voor ons niet weggelegd was, maar niets is dus minder waar..

Ook hier die gedachtes en plannen vaak gehad, hoor! Als het ons nooit zou lukken, zouden we lekker klein gaan wonen, groot genoeg voor 2 en allebei minder gaan werken. Lekker het weekend uitbreiden met een dag of 2 en dan lekker korte tripjes maken. Heel ver weg hoeft van ons niet zo.
Of juist 5 dagen blijven werken, flink sparen en dan tegelijk met pensioen, mijn vriend is toch 8 jaar ouder dan ik.

Hier dus al verschillende opties :)

Toch heel erg blij dat we niet op toekomstplan B of C hoeven terug te vallen, maar dat we ons 'gewoon' aan plan kunnen houden!

Liefs Daisy

Zo herkenbaar.

Lijkt me best logisch dat je soort van back up plannen maakt, doen wij ook.

Geeft toch ook beethe afleiding.
Ze zegge dat als je er alleen maar op gefocused bent het vaak niet lukt.

Die plannen houden niet in dat je minder graag een eigen worndertje wilt.

Liefs

Heet meiden....

Ik moet zeggen dat ik wel wat rustiger nu ben...en niet zo gefocust... Tuurlijk weet ik wel dat ik de 22 de punctie heb en dat ik vandaag of morge ong word...maar ik zie het wel zeg maar... Ik maak me er niet zo druk meer over van Owww ik moet nu wel ong worden want.... Zo dacht ik eerst altijd...
En dat ik die gedachten heb van he stel nou dat het ons nooit lukt...en dat we dan overal en nergens heen gaan in de wereld...is toch wel een geruststelling...hoe stom dat ook klinkt... Al hebben we nu onze onze eerste icsi poging en stel dat dat niet lukt hebben we nog 1 poging over ( kwa verzekering ivf/icsi) en mocht dat ook niet lukken heb ik me zus nog achter de hand...die zou ons dan willen helpen met eicel donatie....en daarna heb je natuurlijk nog adoptie...maar dat is nog tever weg...dus daar kan ik nog niet aan denken... En als het dan allemaal echt niet gaat dan zou ik heel graag meer van de wereld willen zien...we zijn natuurlijk wel op vakantie geweest in Spanje,Portugal,Frankrijk,Kreta,Oostenrijk,Duitsland...maar dat zijn zeg maar voor mijn gevoel de standaard landen...

Misschien is het wel al tever dat ik zo denk...maar het geeft mijn een goed en geruststellend gevoel... En dan ga ik nu ook met een gerust hart de icsi poging te gemoed...de eerste ivf die we hebben gehad was toch heel erg spannend..en de punctie van ook zeer pijnlijk...dus nu weet ik wat ik kan verwachten....

Meiden heel erg bedankt voor jullie reacties!!!!

Xxxxxx brenie

En ik hou jullie zoiezo op de hoogte van hoe alles weer verloopt!!!!

En de beste wensen nog allemaal!!!!

Terug
Bovenaan