Stellingen

Spelletje gepikt van mamaclub maart 2010. Je geeft antwoord op de stelling en verzint een nieuwe voor de volgende

Eerste stelling:

Wil je weten of je een jongen of meisje krijgt, of niet?

hoi hoi!

erg leuk idee.. (heb t even nagelezen bij maart:p)

*ik wil graaaag weten wat het word!! kan niet wachten!

nieuwe stelling:
babykamer van marktplaats of helemaal nieuw?

liefs!

Hallo allemaal,

Wij willen allebei niet weten wat het wordt, vinden het leuk om het een verasssing te laten zijn. Super spannend allemaal maar kan me goed voorstellen als je het wel wilt wetn.

En de babykamer...lekker van Marktplaats hoor..daar staan heel veel leuke en mooie spullen op.

En ik moet nog even kwijt dat ik super ziek ben...heb een forse griep te pakken en lig sinds gisteren al plat...echt niet leuk meer??? Nog meer ziek onder ons toevallig???

Hoi hoi allemaal!
* ik wil niet weten wat het gaat worden.
* bij ons wordt de babyuitzet waarschijnlijk combi van nieuw en marktplaats. (1e kindje, dus alles moet nog aangeschaft worden)
* heel simpel, hoop dat t goed gaat natuurlijk, borstvoeding.

Nieuw stelling: bekende oppas of crèche?

Liefs Mij

Hallo Dames,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Jolien. Ik ben 26 jaar en praat meestal mee bij het "zwanger worden na een miskraam"Forum. Ik heb een aantal maanden geleden een mk gehad en weet sinds gister weer dat ik zwanger ben! :)) En dat ik rond 31 mei uitgerekend zal zijn. Ik ben er nu erg vroeg bij natuurlijk maar het lijkt me gezellig om ook hier mee te kunnen kletsen! En te reageren op jullie stellingen! (leuk idee :))

* Mijn vriend en ik willen niet weten wat het wordt. We willen het graag een verassing houden! Daarbij houden we beiden niet van specifiek blauw of roze dus wordt de babykamer lekker unisex :))
*Ons babyuitzet wordt ook een combi van marktplaats(er zij zo veel unieke en leuke spullen te vinden!) en nieuw
*Borstvoeding! Hoop dat het gaat lukken!
*Creche. Vind het fijn als opa&oma ook echt opa&oma kunnen blijven. Daarbij wonen ze niet dicht in de buurt dus wordt het zowiezo al lastig. En het lijkt me erg moeilijk zakelijk te blijven tegen je ouders of schoonouders (als je het ergens niet mee eens bent mbt. verzorging of opvoeding)

Nieuwe stelling: Thuis bevallen of in het ziekenhuis?

Groetjes Jolien

Daar gaan we:
1) wij willen het weten. Leuk en praktisch, vooral omdat we 2 jongens hebben
2) Veel nieuw bij een meisje, veel dezelfde spullen bij een jongen. We gaan wel een duo wagen kopen, waarschijnlijk marktplaats.
3)Borstvoeding. Bij beide kids 6 maanden gedaan. Veel tepelkloven en borstontstekingen, maar daarna vond ik het geweldig. Ik heb bij de laatste voeding een traantje weggepinkt.
4)Kinderdagverblijf. Gaat nu ook goed.Ik vind het wel heel duur.
5)Ziekenhuis! Bij de eerste 2 had ik een medische indicatie dus moest ik in het ziekenhuis en dat was prima. Was na de bevalling heel snel weer thuis. Nu mogen we kiezen en wordt het weer ziekenhuis. Fijn idee. Ik ken teveel horrorverhalen uit mijn omgeving van thuis bevallen.

Stelling:Samen met partner de bevalling doen of iemand anders er nog bij (moeder/zus//??)?

- ik wil het graag weten

- alles nieuw

- flesvoeding

- wat betreft oppas/creche, geen van beide, blijf lekker zelf bij de kleine

-ziekenhuis, medische indicatie

-samen bevallen met partner

nieuwe stelling,

bevallen met pijnbestrijding of niet?

groetjes daisy
12w+4d

Terug
Bovenaan